![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() "Ze zien er als vrienden uit, maar ze willen ons dood. Ze zien graag onze kinderen sterven. De buitenlanders hebben het op olie, geld, diamanten en goedkope arbeidskrachten uit de islamitische wereld gemunt", zei Erdogan. De Turkse president Recep Erdogan beschuldigt westerlingen ervan enkel het geld van de moslimwereld te beogen. "Geloof me, ze lusten ons niet", zei hij tijdens een toespraak in Istanboel. "Ze willen ons dood en zien graag onze kinderen sterven. Hoe lang gaan we dat toelaten?". Overigens: Erdogan blijft erbij dat het moslims waren die Amerika ontdekten. Wie kritiek op hem uit, is geestesziek, zei Erdogan verder. De Turkse kranten Hürriyet en Zaman, en ook de website van Der Spiegel, citeren uit Erdogans toespraak. Erdogan hield de vurige toespraak tegen het Westen en pro-Westerse Turken in Istanboel tijdens een bijeenkomst van COMCEC, het comité voor economische samenwerking van de Organisatie voor Islamitische Samenwerking. Olie, geld, diamant en goedkope arbeid "Ze zien er als vrienden uit, maar ze willen ons dood. Ze zien graag onze kinderen sterven. De buitenlanders hebben het enkel op olie, geld, diamanten en goedkope arbeidskrachten uit de islamitische wereld gemunt". Irak en Syrië De landen in het Midden-Oosten kunnen hun problemen zelf oplossen, zonder het Westen, meent Erdogan. "Als we samenwerken, zullen we een eind maken aan het isolement van Palestina, dat straks een eeuw duurt. Ook het bloedvergieten in Irak en Syrië kan slechts met vereende moslimkrachten beëindigd worden", zei Erdogan. "Moslims ontdekten Amerika" Erdogan kwam ook terug op zijn stelling dat moslims Amerika hebben ontdekt voor Colombus. "Terwijl ik een wetenschappelijk onderbouwd feit heb herhaald, werd ik tegengesproken door westerse media en vreemden onder ons die aan een ego-complex lijden". Zijn critici in binnen- en buitenland schreef Erdogan psychische problemen toe. Als bewijs voor zijn stelling over de ontdekking van Amerika door moslims voerde hij andermaal aan dat Colombus, die algemeen beschouwd wordt als de ontdekker van het Amerikaanse continent, in zijn reisdagboek melding maakt van een moskee aan de kust van het huidige Cuba. In een ophefmakend artikel uit 1996 verwijst historicus Youssef Mroueh naar een aantekening in het dagboek van Columbus dat melding maakt van een moskee op Cuba. Aangenomen wordt dat het om beeldspraak ging die verwees naar het landschap dat de vorm van een moskee had. http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...-sterven.dhtml Het aantal belachelijke uitspraken van dit kleine Hitlertje is ondertussen al niet meer op 2 handen te tellen. Gisteren werd ook nog bekend gemaakt het hoofdkwartier van Hamas verhuist van Syrië naar Turkije. Ja, u hoort het goed, een NAVO lid en EU kandidaat die banden heeft met een terroristische organisatie. Voor zover Turkije nog geen probleemkind was, is het dit nu officieel wel. Wanneer gaan we nu eens stoppen met die miljarden euros per jaar ontwikkelingshulp dat de EU geeft aan Turkije, waarop het recht heeft als kandidaat EU lid? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() Oops he did it again...
Weg met Turkije als kandidaat-lidstaat voor de EU!!!! Wij willen ze er niet bij, zij willen er niet bij. Stop de onzin, stop het weg gooien van belastinggeld, stop de onderhandelingen!
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Westerlingen zien graag moslimkinderen sterven"
Tja, wie niet |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind de toegevoegde waarde ervan nogal minimaal.
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 28 november 2014 om 18:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't is nu niet zo dat hij zelf afkerig is van wat dode moslimkinderen als't hem uitkomt.
http://www.hrw.org/news/2011/12/20/i...raqi-kurdistan
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens het zijn de Chinezen in samenwerking met de Noormannen die America ontdekt hebben....tenzij ik me zwaar vergis. De indianen, die vergeten we even. Die hebben nooit bestaan. America was een leeg land door God geschonken aan zijn uitverkorenen, de Europeanen. ![]() Het lijkt erop dat Turkije dezelfde behandeling aan het krijgen is in de westerse pers als Rusland. Wat bovenstaand artikel in De Morgen 'vergeet' te vermelden is dat Putin nu juist in Turkije op bezoek is. Interessante dingen worden daar gezegd. Maar voor de westerling zijn fait divers belangrijker om te weten. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 28 november 2014 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik begin president Erdogan meer en meer te mogen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft wel een punt....
Als alle moslimkinderen sterven zijn we binnen pakweg 80 jaar van de islam verlost. Dat is toch enkel toe te juichen, niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de gevoelige mensen: cynisme ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Turkije definitief uit de EU en uit de NATO en bij de SCO? De wraak van Putin voor de VS kleurenoorlog in Oekraïne? Nee. Ik schat dat die grap te groot is om waar te zijn. Obama zou ontploffen.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 29 november 2014 om 13:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou een immense grap zijn welke enkel klojo's zoals Erdo op hun kerfstok kunnen zetten. Nu ben ik uiterst benieuwd, uiteindelijk gaat dit over de Syrische soevereine en hun buren.
|
![]() |
![]() |