![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wat vinden jullie ervan?
Ik deel een onbeperkt internet-abonnement met mijn broer (enfin, hij betaalt) omdat onze appartementen zich in een herenhuis bevinden. Nu wou ik af en toe ook televisie kunnen kijken maar blijkbaar zijn daar geen zeer goedkope abonnementen voor.... buiten Stievie! Ik vind dit wel relatief tof, je kan opnames programmeren en op je smartphone overal (op de wereld met wifi internet) live TV kijken. En met een chromecast ook op je TV tv kijken. Het aanbod kanalen is wel beperkt maar degenen die ik kijk, zitten er allemaal tussen. Geen duur abonnement, geen digibox en TV in je bed. Win for life! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik lig al eens gezellig in bed mer de iPad + Yelo (gratis) van Telenet.
Werkt alleen met een Telenet-IP, dus niet in het buitenland. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wok , geen gezever , soms kijk wel http://vtm.be/familie/video
Gratis tot 1 maand na de uitzending ![]() Hier wel TV Vlaanderen , maar wegens bijna enkel familie , en daar dit nu ook via VTM's website kan bekeken worden , ga ik TVV stopzetten wanneer mijn jaarabo afloopt !! Free To Air heb ik groot mooi grandioos leuk aanbod ![]() Een draaibaar 120cm wokpannetje voldoet ![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Free-to-air http://en.wikipedia.org/wiki/Free-to-air http://www.filmon.com
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik heb nog steeds Telenet
Maar ben van plan even te schuiven tot het cadeau van telenet bespaard heb.. Stevie, heb ik al eerder van gehoord, maar ook dinges...herinner me dat ook niet meer direct (ook nieuwe aanbieder van films en niet allen via tv maar ook op internet, geloof dat dit van Nederlands komaf was dat idee, want ik zie graag films, dat liefst zonder reclameonderbrekingen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik ben echt niet meer mee ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn nog wel wat mogelijkheden voorhanden dacht ik.
![]() CI+ kaartje (Telenet) gebruiken inplaats van een digibox/corder ben je van een toestel vanaf dat 18W staat te 'slurpen'. Tarieven van Telenet gaan de hoogte in. Bron Citaat:
Een Telenet abonnement moet je uiteraard ook hebben want je moet daar (Yelo) ook inloggen met je naam en toenaam, paswoord ... en uw Telemetertje gaat tellen bij Yelo gebruik!!! dus niks van. Mijn Wi-Fi staat trouwens af in de instellingen wegens, geen boodschap aan. ![]() Stievie? site Netflix? page En er zijn er nog wel wat (opletten!! met sommige is wel de boodschap) Gratis TV kijken Mocht u willen overgaan tot het uitproberen van een gratische aanbieding/maand vergeet dan niet die gelijk weer terug op te zeggen als u niet van plan bent om er met verder te gaan anders hang je. ![]() Keuze genoeg dacht ik.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 november 2014 om 07:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Als je geen enkel mobiel apparaat gebruikt is een Wifi-router inderdaad overbodig. |
|
![]() |
![]() |