![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Ach neuk, de beuk
derin deruit ik spuit woorden, moorden veranderend licht gedicht de herfst ik wankel val en knal me een kogel door de spiegel waaraan ik me stoor en hoor stemmen en verloor wijfel twijfel geschuifel en ik loop terug en weg door de luifel van een toestand van de geest hou ervan het meest als een beest kort en ongebonden, ongedwongen te gehoorzamen aan mijn kleinste jongste reinste dierlijkheid |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U bent stadsdichter van Antwerpen?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() dagen korten
tandvlees onder druk voel een doel zonder te zien een korte ruk trillend en bevend schokkend ik proef bloed kolieken en tranen een stoel een tafel de grond proef ik gewond bloed in m'n mond lange tanden tegen een leven lang geleden gesneven ontevreden over de dood sla ik woorden rood tegen een muur om op den duur er zelf in te geloven en langzaam als een zomerbries uit te doven want het donkerd zo vroeg en hard en sloeg mijn speldekop smart tegen een baarmoeder tot een reus van een schapehoeder verward |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() donkert is met een t van Tony.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() Ode aan de strontkarre
hoe lang en saai bijna vergeten 't is banaal kust allen beide reten 't is en blijft bescheten! Bord Lyron Stadsdichter Langemark-Poelkapelle 2004-2005
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() Nu ik goed op dreef ben, had ik graag 2 werkjes gepost uit mijn 3de gedichtenbundel: "Spelen we een spel vanavond."
Twister Rood hand Blauw voet "Anaal": riep iemand uit de groep onoverzichtelijke troep Pijn van pols tot kuit maar zwijg me van de stuit Scrabble i n l e g k r u i s j e