![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() "Koen Godderis" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > Laatste Nieuws > http://www.hln.be/hln/cch/det/art_23761.html Wist je dat vrijwel alle berichten die op de websites van Het Laatste Nieuws, De Morgen, Het Belang van Limburg en Gazet van Antwerpen verschijnen, letterlijk van Belga komen, en nauwelijks verband houden met wat in de papieren versies van die kranten verschijnt? Denk dus vooral niet dat je weet wat er in Het Laatste Nieuws verschijnt, omdat je af en toe op hun website gaat kijken. Luc |
![]() |
#2 |
|
![]() 30-9-2004
Vlaams Blok-fractieleider in het Vlaams Parlement Filip Dewinter gaat Vlaams minister-president Yves Leterme uitnodigen voor een persoonlijk gesprek. "Het is normaal dat de leider van de grootste oppositiepartij regelmatig contact heeft met de regeringsleider en dat gepraat wordt over dingen die de partijpolitiek overstijgen", zegt Dewinter. Hij wil met zijn partij het komend politieke jaar op Vlaams niveau harde, maar constructieve oppositie voeren. Dewinter zegt bereid te zijn de hand uit te steken naar minister-president Leterme. De CD&V-regeringsleider moet wel het Vlaams belang voorop stellen en durven ingaan tegen het federale niveau. Enkel dan heeft hij in het Vlaams Blok een bondgenoot. Dewinter wil zich ook opener opstellen tegenover CD&V en VLD. Heel wat liberale en christen-democratische kiezers zien samenwerking met het Blok zitten en ook binnen de partijen zelf worden de dissidente klanken sterker, liet de Blok-kopman verstaan. Dewinter verwees onder meer naar Jean-Marie Dedecker (VLD) en Pieter De Crem (CD&V). "Er zijn mogelijkheden en die moeten we aangrijpen". (TVP) Laatste Nieuws http://www.hln.be/hln/cch/det/art_23761.html --- VB-VLD-CD&V? Zou voor het eerst sinds mensheugenis zijn dat links uit de coalitie ligt. K |
![]() |
#3 |
|
![]() Luc Van Braekel wrote:
> "Koen Godderis" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > > >>Laatste Nieuws >>http://www.hln.be/hln/cch/det/art_23761.html > > > Wist je dat vrijwel alle berichten die op de websites van Het Laatste > Nieuws, De Morgen, Het Belang van Limburg en Gazet van Antwerpen > verschijnen, letterlijk van Belga komen, en nauwelijks verband houden met > wat in de papieren versies van die kranten verschijnt? > > Denk dus vooral niet dat je weet wat er in Het Laatste Nieuws verschijnt, > omdat je af en toe op hun website gaat kijken. Ik heb al bij verschillende gelegenheden artikelen uit de online-editie van GVA aangehaald. Ge hebt mij daar nooit voor ge-e-kasteid. -- Karel "de Jazz" Jansens 'There is a deepness in the sky, and it extends forever.' (Sherkaner Underhill, in "a Deepness In the Sky" by Vernor Vinge) |
![]() |
#4 |
|
![]() "Luc Van Braekel" <[email protected]> openbaarde de samenleving al dan niet
correctsgewijs in news:[email protected]: > "Koen Godderis" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > >> Laatste Nieuws >> http://www.hln.be/hln/cch/det/art_23761.html > > Wist je dat vrijwel alle berichten die op de websites van Het Laatste > Nieuws, De Morgen, Het Belang van Limburg en Gazet van Antwerpen > verschijnen, letterlijk van Belga komen, en nauwelijks verband houden met > wat in de papieren versies van die kranten verschijnt? > > Denk dus vooral niet dat je weet wat er in Het Laatste Nieuws verschijnt, > omdat je af en toe op hun website gaat kijken. > > Luc > > Nodigde hij hem nu uit voor een gesprek of niet ? -- VGQ |
![]() |
#5 |
|
![]() "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> wrote in message news:[email protected] i.nl... > Ik heb al bij verschillende gelegenheden artikelen uit de online-editie > van GVA aangehaald. Ge hebt mij daar nooit voor ge-e-kasteid. Ik heb Koen ook niet gekastijd, ik maak een zijsprongetje en geef wat informatie in de hoop dat sommigen bijleren. Luc |
![]() |
#6 |
|
![]() "Luc Van Braekel" <[email protected]> openbaarde de samenleving al dan niet
correctsgewijs in news:[email protected]: > > "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected] i.nl... > >> Ik heb al bij verschillende gelegenheden artikelen uit de online-editie >> van GVA aangehaald. Ge hebt mij daar nooit voor ge-e-kasteid. > > Ik heb Koen ook niet gekastijd, ik maak een zijsprongetje en geef wat > informatie in de hoop dat sommigen bijleren. > > Luc > > > Jamaar. Gaat Filip Dewinter Yves Leterme nu uitnodigen voor een gesprek of niet ? -- VGQ |
![]() |
#7 |
|
![]() Quasimodus <[email protected]> openbaarde de samenleving al
dan niet correctsgewijs in news:[email protected]: > "Luc Van Braekel" <[email protected]> openbaarde de samenleving al dan > niet correctsgewijs in news:[email protected]: > >> >> "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> wrote in >> message news:[email protected] i.nl... >> >>> Ik heb al bij verschillende gelegenheden artikelen uit de >>> online-editie van GVA aangehaald. Ge hebt mij daar nooit voor >>> ge-e-kasteid. >> >> Ik heb Koen ook niet gekastijd, ik maak een zijsprongetje en geef wat >> informatie in de hoop dat sommigen bijleren. >> >> Luc >> >> >> > > Jamaar. > Gaat Filip Dewinter Yves Leterme nu uitnodigen voor een gesprek of niet > ? > Shitshitshit. Is dat evenement nu al voorbij of hoe zit het ? -- VGQ |
![]() |
#8 |
|
![]() Quasimodus <[email protected]> openbaarde de samenleving al
dan niet correctsgewijs in news:[email protected]: > "Luc Van Braekel" <[email protected]> openbaarde de samenleving al dan > niet correctsgewijs in news:[email protected]: > >> "Koen Godderis" <[email protected]> wrote in message >> news:[email protected]... >> >>> Laatste Nieuws >>> http://www.hln.be/hln/cch/det/art_23761.html >> >> Wist je dat vrijwel alle berichten die op de websites van Het Laatste >> Nieuws, De Morgen, Het Belang van Limburg en Gazet van Antwerpen >> verschijnen, letterlijk van Belga komen, en nauwelijks verband houden >> met wat in de papieren versies van die kranten verschijnt? >> >> Denk dus vooral niet dat je weet wat er in Het Laatste Nieuws >> verschijnt, omdat je af en toe op hun website gaat kijken. >> >> Luc >> >> > > Nodigde hij hem nu uit voor een gesprek of niet ? > "ZAL hij hem uitnodigen voor een gesprek of niet" moest dat zijn... (we zijn immers nog maar 1 oktober) Of HEEFT hij hem al uitgenodigd vorige nacht ?? Hoehoeooeooeoe -- VGQ |