![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Europees Commissaris
|
... voor de fietsersbrigade in Brussel.
1.409 bestuurders betrapt die hun gsm gebruikten achter het stuur 618 bestuurders die parkeerden of stilstonden op een fietspad 32 bestuurders die op het trottoir stonden 19 die op het zebrapad stonden 30 die in een voetgangerszone reden 878 bestuurders die op de bus- of trambanen reden http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...et-stuur.dhtml
|
|
|
#2 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#3 |
|
Minister-President
|
Zoals voor die fietsers zonder lamp, terwijl die auto die geen 50 m verderop op het fietspad geparkeerd staat, ongemoeid gelaten wordt? Die fietsers die beboet worden voor door het rood te rijden, terwijl die taxichauffeur die met opzet een fietser aanrijdt zelfs geen schorsing oploopt?
Begrijp me niet verkeerd, ik laat geen traan voor de boete die een roekeloze fietser kreeg opgelegd, en ik begrijp dat de politie niet overal kan zijn, en dus ook niet alles kan zien en bekeuren. Maar je moet niet doen alsof alleen automobilisten 'gepest' worden, en fietsers, voetgangers en motorrijders straffeloos hun gang kunnen gaan.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
|
|
|
|
|
#4 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Zouden de parketten hier meelezen ? LOL
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 19 december 2014 om 19:45. |
||
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En dan rijden ze verder zonder rijbewijs...
|
|
|
#7 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En ze zullen doorgaan ....
Hopelijk krijgen zulke onbenullen ooit de gepeperde rekening gepresenteerd !! Rijden ze zich dan te pletter , zonder verdere slachtoffers , dan kan het me geen verdere reet schelen !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#8 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Toch maar een voorbeeld nemen aan Duitsland, waar fietsers en voetgangers eveneens strafpunten kunnen krijgen en dus rijverbod kunnen krijgen, ook teenagers die nog geen rijbewijs gehaald hebben, de strafpunten zullen al genoteerd zijn in hun dossier moesten ze ooit een rijbewijs kunnen halen. Citaat:
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 28 december 2014 om 10:50. |
|||||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En hoeveel overtredingen zijn dat dan per agent ? Ik denk: minder dan dat ze pinten drinken tijdens hun uren. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wetgeving op openbare dronkenschap !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|