![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams-nationalistisch forum Vlaams-nationalistische thema's kunnen hier besproken worden. |
Bekijk resultaten enquête: Wilt u een nieuwe betoging om de druk op te voeren | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
13 | 100,00% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bwa ja, het is precies of de betoging nooit gebeurd is. We moeten duidelijk maken dat het nog steeds een zaak is die aangepakt moet worden!
|
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Een betoging is enkel geslaagd als we minimum evenveel mensen hebben dan op 9 mei.
Indien niet komen we eerder negatief in beeld. Ik denk dat we momenteel even moeten afwachten. Zaterdag hoor ik wat de VVB van plan is i.v.m de huidige evolutie van het dossier. Splitsing gratis én NU NU NU NU ! ! ! !
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() [font=Times New Roman][size=3]Deze keer betogen in Brussel zelf! voor het parlement. Al is dit verboden. [/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Ik stel voor, wanneer CD&V - N-VA het wetsvoorstel neerlegt, massaal afzakken naar Brussel en aanschuiven om de plenaire zitting te volgen. (met 13.000 man en vrouw aanschuiven 8) )[/size][/font] Laatst gewijzigd door giserke : 10 oktober 2004 om 14:01. |
![]() |
![]() |
#6 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |