![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoi,
Ik heb gemerkt dat als ik haper aan de knop snel reageren dat er dan automatisch een bericht wordt geplaatst zonder inhoud. Misschien moet daar toch de voorwaarde aan worden gekoppeld om minstens 1 of 2 karakters in te voeren in dat tekstveld? De post in kwestie heb ik al aangepast: http://forum.politics.be/showthread....032#post688032 mvg, Griffin
Laatst gewijzigd door Griffin : 1 oktober 2004 om 10:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Klopt, ik heb die beperking weggehaald omdat ik van sommige mensen hoorde dat het tellen van de karakters niet accuraat gebeurde en het zo kon voorkomen dat men geen bericht kon plaatsen ondanks dat men wel degelijk karakters had geplaatst.
Dus is er gekozen voor het minste kwaad, nl. af en toe een lege post. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zal mijn ongecoördineerde vingers dan maar wat meer in de hand moeten proberen te houden! *g*
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet of dit hiermee te maken heeft, maar soms zie ik een leeg berichtje als eerste post in een topic, wanneer die topic nog maar even bestaat. Blijkbaar is er toch wel een berichtje geschreven, want ik zie dan wel dat iemand er al een reply op geschreven heeft. Enkele minuten later, na verschillende refreshes, zie ik dan ook eindelijk het eerste berichtje staan.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Hmmmmm, vreemd
![]() Ik zal straks eens aan het testen slaan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zie soms een reply die nog niet volledig is. Als ik dan refresh komt de rest van de post er ook bij.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() het feit dat dat lukt is best wel grappig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Deze post is een duplicaat van een post dat u reeds in de afgelopen 5 minuten hebt geplaatst. U wordt nu teruggebracht naar deze thread.
Klik hier als je browser je niet automatisch doorstuurt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() ook handig om de post-teller wat te doen stijgen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Bij misbruik, spammen dus, kan ik natuurlijk wel ban user / prune user en vele andere functies uittesten
![]() |
![]() |
![]() |