![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze zijn duidelijk niet van zin om hun eigen feestdagen om zeep te helpen, dus zullen ze het maar een 'gunst' noemen zekers?
Citaat:
http://www.knack.be/nieuws/belgie/va...al-519141.html
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En natuurlijk hun feestdagen niet opgeven, want ook staken is voor hen een beetje werken.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou zeggen, Thatcher indachtig, he !
Doe maar. Moest ik van de regering zijn, ik zou gewoon niks doen voorlopig. Niet toegeven, maar ook niet forceren. Laten doen. Tegen dat ze 6 maanden of een jaar gestaakt hebben, zijn de mensen het zodanig beu dat het stakingsmes bot geworden is.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 17 december 2014 om 11:44. |
![]() |
![]() |