![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() De zw ovl str te Brussel blijft verder doen geen kopies te maken van uw papieren, kent geen jpg zei ze me 2012, en zoals rechterin Cieters me zei 3 december 14 ik mag zo weinig mogelijk uitbetalen want ik werk voor de staat. IK heb de papieren 6x ingevuld voor auto-ongeval alsook kopie adv gegeven en zekere papieren 10 keer gestuurd. Zij blijven voort doen met sabotages. Van 12 punten krijg ik er 5. Dat ik de trap na dat ongeval niet op kan kan hen niks schelen, ik moet maar voort doen.
ER is ook intimidatie met weeral 2001 en nu 8 mei, als je hen tegenwerkt ben je stoutig en zo. Het is teveel dat ik hun gedoe ontdekte. En dan aandringen op seks. Als ik zei dat ze dat niet nodig hadden voor resultaat ongeval....zijn ze kwaad dat ze niks mogen. Als je ander godsdienst of zo bent ben je al totaal snoef want je doet niet met hen mee. Eerlijkheid= stout, venijnig, hinderlijk, enz Meeloper= goed met een ander zijn leven sollen is goed Erasme is een goed ziekenhuis in AZnderlecht met goede artsen maar die zijn liberaal en dus gene christen. Franstalig ook dus niet goed: ze zijn super! Mij laten zitten zonder verzorging was volgens zw ovl str normaal.IK moet met hen meelopen! Nee ik erasme! Ik wacht op mijn geld en mensen vergeet niet tijdwachten te vragen....daar heb je recht op. Kan niet bijschrijven in 4de wereld syndicaat. Mijn arts stond erbij en was deftig 3 december 14.... en hij is meer ge-pffft en wat schreef je...en .... het was Cieters allemaal teveel. Ik liet me niet doen. Pak maar een voorbeeld aan mij. Volgens zw ovl str hun advocate mag ik de 7de keer herbeginnen. Wij prefereren deftigheid. De 7de keer Loontjes zien die ons voor vuiligheid bekijkt...heb ik geen goesting meer. We zijn vuiligheid en opstandeling. Nu doen jullie me lachen. Maar ik heb deftig volk dat dus utigemaakt is. Ha! 8 jaar van mijn leven verloren! Moest op Cieters wachten! .....je mag niet werken, niet ..... . je mag geen cumul zei ze......ziekenkas+kleine bijdrage handicap of werk! Ze doen het allemaal! Je moet wel onder een bepaald bedrag blijven volgens belastingen. Dat is het geval 0 te betalen. Is dat palingen zoeken? Mensne bezig houden en hen als nikssnut behabdelen! We zidne het al in 2001 en 2014 idem! Groetjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wtf? wil je dit eens naar AN vertalen aub? 't Mag ook in 't Frans of Engels....(of Duits of Spaans...)
|
![]() |
![]() |