![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Flut journalist die ons er niet wil bij vertellen, of het niet durft vragen: wie zorgt er voor de kost ?
Om nog maar te zwijgen van "wat zijn de plannen voor de schadevergoeding van de slachtoffers" ..., inbegrepen alle kost van politie, justitie ... titel: Farid ‘Le Fou’: ‘Ik ga niet terug naar de cel, ik wil leven in alle rust’ link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20150113_01471176 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of: het surrealistisch gedrag van uw overheid.
Vele malen erger van die broodschrijver zijn zeer laag niveau. Mijn deelneming.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De arrogantie van die kerel is grenzeloos. Alsof hij ook maar één iets te zeggen heeft. Wat hij zeker niet verdient is een leventje in alle rust op het platteland, zoveel is zeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dus we moeten een koord aanreiken maw?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom niet? Hij heeft zijn straf toch gedaan, anders had men hem niet vrijgelaten?
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zullen eens zien hoe lang het zal duren eer deze kerel terug in het nieuws komt indien hij toch niet terug naar de gevangenis moet. Dan kom ik hier op terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wij zijn er enkel om alles te betalen en te zwijgen.
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Helpen rond zijn nek binden, aan de boom bevestigen en een wankel stoeltje onder hem zetten. Laat hem daar maar kankeren.
Met wat zijn we bezig zeg?
![]() |
#10 |
Vreemdeling
|
![]() Farid le Fou, krijgt een schadevergoeding van 11.000 euro voor de onmenselijke en onterende behandelingen ....http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20140113_00926076
Dit was het toppunt, gelieve 1belg ter wereld te vinden dat dit staaltje ook maar ergens ter wereld heeft kunnen afbrengen .....direct ontslag voor de verantwoordelijken die dit laten gebeuren aub.... ps;vraag eens aan De twee Belgische buschauffeurs Marcel Van Loock en Wim Moreels wat die hebben ontvangen voor hun ECHTE onmenselijke en onterende behandelingen!? Laatst gewijzigd door LegioPatria : 15 januari 2015 om 14:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Direct ontslaan en opsluiten.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 15 januari 2015 om 14:35. |
||
![]() |
![]() |