![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Eerst mijn beste wensen voor 2015
Ik ben bezig aan het lezen in een boek, die ik kreeg van de dochter. Een boek over WO I Ben al in februari 1915. De krant “le patriote” in Brussel houd op te bestaan door de Duitse bezetting Er komt in februari 1915 een clandestien blad “ La Libre Belgique “ Dus volgende maand bestaat LLB exact 100 jaar. Mijn vraag, welke politieke invloed heeft LLB gehad in deze 100 jaar ? Ik persoonlijk heb nog nooit een LLB krant gelezen. Met weinig dossierkennis dus, is mijn mening dat LLB de laatste twee decennia sterke politieke invloed heeft gehad - in Wallonie , om een negatief beeld te scheppen rond Vlaamse vraag naar meer zelfbestuur - in het buitenland, door een extreem rechtse sfeer te scheppen rond Vlaams nationalisme maar over de periode 1915 – 2000, daar weet ik niet welke politieke invloed LLB heeft gehad vandaar ook dit topic
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 7 januari 2015 om 20:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik las vroeger steevast La Libre om me te verdiepen in de Franstalige opinievorming.
Op den duur ben ik maar verbolgen gestopt. Zoveel vooringenomenheid. Eigenlijk is aan Franstalige kant enkel L'Echo het lezen waard - en dat hoor ik eveneens van mijn Franstalige collega's, waaronder ex-journalisten.
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Morgen verhoudt zich tot LLB als het Europees Ruimteagentschap tot het Institut Emile Vandervelde.
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|