![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Om te vermijden dat we nog lang in die stinkende sh!t van moslimterroristen moeten liggen ploeteren, beginnen we nu beter stante pede met het investeren in hernieuwbare energie, en met het radicaal desinvesteren in olie.
Want daar ligt eigenlijk de simpele bron van heel dit verhaal. Onze verslaving aan olie heeft tot eindeloze oorlogen in het middenoosten geleid, met radicalisering tot gevolg, en terroristische aanslagen als ultieme consequentie. Ik steun Marine Le Pen: we moeten Qatar de vinger geven!! https://www.youtube.com/watch?v=shLmh4f1yik Maar ook Saoudi Arabië, Iran, Irak, Algerije, Libië, en al die andere terroristische olielandjes. Eigen zon eerst, en dan zal het snel gedaan zijn!!!!
Laatst gewijzigd door C2C : 8 januari 2015 om 22:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
![]() Citaat:
En inderdaad, aan Saud valt niet te raken. Nee, ik vind dit wel een belangrijk onderwerp. Ik begin hoe langer hoe meer non-interventionist te denken maar dan moet je vooral economische drugsbanden (olie dus), doorsnijden. Wel moeilijk eigenlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |