![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In tegenstelling tot de Natuur ,
waarin elke vogel zingt zoals hij gebekt is, wil het Waals Groen kopstuk Javaux, terug een unitaire tweetalige Groene Partij. "Jean-Michel Javaux, �* la tête d'Ecolo de 2003 �* 2012, ne sera pas candidat �* la co-présidence du parti écologiste, annonce-t-il officiellement. Il se dit par contre tenté dans le futur par un duo avec Kristof Calvo, le jeune député fédéral de Groen, parti avec lequel Ecolo envisage dans l'avenir de créer un parti fédéral. http://www.lalibre.be/actu/politique...70af82d5095f6f |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze kunnen hun opgetelde resultaten laten doorwegen bij de coalitievorming. Niet dat ik een groen bestuur genegen ben, maar het zal de andere partijen misschien aan het denken zetten om ook unitair te gaan. Dan kunnen N-Va en Vb het schudden wegens geen Waalse vleugel. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben die Walen nog nodig als de tsunami komt.......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat had je in gedachten? Iets ter grootte van een kwartelvleugeltje, of dat van een spreeuw of een kanarie?
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben ervan overtuigd dat een Vlaams Belang achtige partij mogelijk is dus ik steek mijn hand uit naar mijn Waalse conservatie broeders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dan hebben zij geen Vlaamse vleugel meer en ligt de weg naar de Vlaamse onafhankelijkheid wagenwijd open . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk alleen nog maar aan het Kempens plateau en de Vlaamse Ardennen , en in de lager gelegen delen van Vlaanderen kunnen we terug paalwoningen bouwen zoals onze voorvaders de Menapiërs ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de tsunami komt zullen wij met plezier onze vlaamse broeders uit minder fortuinlijke steden onderdak verlenen in een tentenkamp tegen een passende & billijke vergoeding. Contante betaling, en geen bitcoins uiteraard. Een kelder of mansarde huren hoort ook tot de mogelijkheden voor zij die dit pecuniair aankunnen en voor de happy few heb ik nog een stukje bouwgrond liggen dat ik best wil verkopen voor laat ons zeggen de gemiddelde prijs van bouwgrond in Mortsel of Brasschaat. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een paalwoning heeft zo zijn charmes die een "bergbewoner" niet altijd kent. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus zo complementair met de N-Va lijken die Waalse rattachisten mij ook weer niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat Eisenhower de invasie plannen van Omaha beach open en bloot in zijn partij-programma beschreef ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi voorstel ! wij vlamingen zijn toch ongelooflijk gastvrij hee ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn het stiekemerds die ons willen jossen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de onafhankelijkheid van Vlaanderen. Hoe we dat doel gaan bereiken, dat hangen we natuurlijk niet aan de grote klok . Juist zoals Eisenhower de invasieplannen van Omaha Beach niet publiceerde in The New York Times. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er geen flauw benul van of dat laatste ventje een paar woorden in het Frans kan gezegd krijgen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou het niet proper vinden van de partij waar ik lid van ben, dat ze zich zouden moeien met andere (toekomstige) landen.
Tenzij op een niveau waar we ons wel mogen moeien. Bijvoorbeeld aan de actuele verhoudingen intern de EU. Zo denk ik dat een aantal andere landen het niet zo zien zitten dat Frankrijk uitbreiding neemt. Want dat zou bepaalde evenwichten verstoren ... Dus daar moeten we kleur durven bekennen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |