![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Oei, 't lijstje zal een pak langer zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het interview met Bert Anciaux en Professor Vermeersch. Daar waar Bert Anciaux islamfobie strafbaar wil stellen. Heel slechte ervaring met Bert Anciaux.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond ooit een parkeerplaats en net voor ik er wilde parkeren draaide er een moslim in terwijl het toch duidelijk mijn parkeerplaats was.
En diezelfde dag vroeg een moslim mij tot 2 (twee!!) keer toe of geen ik ticketten voor het concert dat daar plaatsvond wou kopen. Terwijl ik de eerste keer al nee had gezegd en overduidelijk (om linguïstieke verwarring te vermijden) met mijn hoofd naar links en naar rechts had geschud. En dit weekend nog verprutsten een hele horde moslims mijn favoriete voetbalmatch door met een groot spandoek overduidelijk iemand te bedreigen met onthoofding. Ik weet er het fijne niet van maar die voetballer moet nu toch minstens onder strenge politiebescherming (als ze dat nog durven tenminste) staan en een aanvraag voor een nieuwe identiteit hebben ingediend. Mij moet je het niet vertellen; niks dan last met die moslims.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 26 januari 2015 om 14:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door DewareJakob : 26 januari 2015 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=213461 Die Guinevere denkt ook dat ze slim is door mijn draad zo een beetje na te apen (i.p.v. hare pedofeet Mohamed). Krijgt ze verdorie nog dezelfde mensen in haar draad als de soort mensen die in mijn draad hun slechte ervaringen met moslims delen. Wat een looserke is ons nieuw kersvers bekeerlingetje toch. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 26 januari 2015 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Uwen draad is tot op zichzelf versleten, makker.
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Case number 1:
Mijn vroegere bazin van de supermarkt om de hoek waar ik werkte, verweet me dat ik niet luid genoeg sprak en te verlegen en stil overkwam .. Op het einde - toen ze me ontsloeg, zei ze me dat dit bij Aziaten nu eenmaal in hun genen zit ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze thread suggereert het bestaan van de soorten "moslim" en "niet-moslim".
Duidelijk discriminerend bedoeld met een sterk racistische ondertoon.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge kunt moeilijk beweren dat het bij afrikanen in hun genen zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Case number 2:
Ik stond eens aan een tramhalte de verschillende haltes op de affiche te bekijken toen een blanke Vlaamse man me plots in het Engels begon aan te spreken. Hij vroeg me: "Where do you wanna go?" En dit bleef ie maar herhalen ondanks dat ik telkens antwoordde: "Het is ok, ik weet waar ik naartoe moet." Nee maar, zou die nu doof geweest zijn of wat? LOL ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Case number 3:
Bij het opstappen op de tram struikelde ik eens over de voet van een meisje, omdat het spitsuur was en ik buiten adem was van het halen van de tram en iedereen zich zo vlug mogelijk een plaatsje aan het zoeken was, had ik slechts binnenmonds vlug een "sorry" gepreveld .. Hoor ik die franke tut toch wel niet heel luid tegen me zeggen: "Bij ons zeggen ze PARDON!" Nee maar, was dat nu echt nodig van mij op die manier duidelijk te maken dat ik in haar ogen uit één of ander Chinees boerengat zou komen???? Pffft! ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 26 januari 2015 om 21:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Case number 4:
Ik was eens boodschapjes aan het doen in de Thaise supermarkt .. Komt daar ineens een blanke Vlaamse man (niet dezelfde als die van de tramhalte, lol) me in het Engels vragen - met een noedelsoepje in de hand, "If this is vegetarian soup?" ... Er stond "Chicken flavour" op ... Dus ik zeg: "No no, it's chicken taste, not vegetarian .." Bleek ie niet te snappen, en moest ik hem soepjes met "vegetarian" erop aanduiden .. Nee maar, wist ie het echt niet zelf te vinden, of nam ie me voor een Thaise hoer of wat???? wihihihi ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Case number 5:
Een meisje - waar ik mee samenwerkte tijdens m'n job in de supermarkt, vertikte het van me te begroeten, en zei me enkel iets als de bazin in de buurt was en het kon horen ... Pffft! Acherbaks mens ja ![]() |
![]() |
![]() |