![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zou het kunnen dat bij de vorige verkiezingen O-VLD en CD&V beslist hebben om in plaats van verder N-VA te demoniseren en uit te sluiten, zij hen mee te nemen in een coalitie, met als enige bedoeling om elke maatregel te bevechten, elke uitspraak van N-VA af te kraken, om zo de partij weer klein te krijgen ?
Het valt mij immers op hoeveel er gedebatteerd over uitspraken van N-VA'ers (denk bijv. aan de uitspraak van Liesbeth Homans), en veel te weinig over het gevoerde of te voeren beleid. Het is ook opvallend hoe oppertjeef Kris Peeters mails stuurt naar de CD&V'ers om keet te schoppen tegen het eigen regeringsbeleid. Maar op andere momenten is het dan weer de VLD die uitspraken van N-VA aanvalt. Denk ook aan het doorgeven van verkeerde Vlaamse begrotingscijfers door Annemie Turtelboom (VLD), waarna natuurlijk gretig een andere VLD'er (Guy Vanhengel) zich vrolijk kon maken over de Vlaamse regering. Mij lijkt het dus allemaal maar één bedoeling te hebben : het imago van N-VA kapot te maken, ook van binnen de regering. Dat stemt mij niet al te vrolijk, niet alleen omdat ik N-VA nog altijd de beste partij vind, maar ook omdat politieke spelletjes bij CD&V en O-VLD blijkbaar nog altijd belangrijker zijn dan het welzijn van (de burgers van) dit land.
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De spelletjes van BDW en andere N-VA-ers in de vorige Vlaamse regering waar ze ook in zetelden al vergeten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke spelletjes, Subokwatsch?
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat we het zo ver moeten zoeken.
De oude machtspartijen zijn het nog altijd niet gewoon dat er een vreemde eend bijgekomen is in de bijt. Een vreemde eend die wat eigenzinnig aan haar programma houdt, en wat minder "ons kent ons" speelt. Dat geeft frustratie bij de oude machtspartijen, en dan krijg je van die oprispingen ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 1 februari 2015 om 16:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik denk dat CDV gewoon zichzelf wil profileren tov de rechtse coalitie zodat ze later niet teveel versleten gaan worden voor rechts door de linkse gestapo's; Dus ze profileren zich zo links mogelijk zodat ze permanent de indruk kunnen geven aan de linkse kiezer dat zij in feite gewoon hetzelfde zijn als waar de spa voor staat.
Ze weten dus dat ze stemmen verliezen aan rechts. Ze laten rechts ondertussen vechten voor elk stemmetje, zij vissen ondertussen rustig in het linkse water
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 1 februari 2015 om 16:29. |
![]() |
![]() |