![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Ik vind de foto waar men het over heeft, nog best meevallen. ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 februari 2015 om 11:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eigenaar en oprichter van facebook moet het recht hebben om op zijn website te bepalen wat er al dan niet opkomt. Anderen kunnen immers vrij beslissen om zijn site al dan niet te bezoeken, naargelang ze de content al dan niet appreciëren. Mensen wiens bijdragen op FB niet welkom zijn, kunnen misschien zelf wat serverruimte huren, en daar hun creaties op exposeren. Dan kunnen ze zelf ook negatieve comments wegknippen. Iedereen vrij, iedereen blij. Wie kan daar nu problemen over maken?
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 14 februari 2015 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DewareJakob : 14 februari 2015 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Foei , blote tetten en babies , foei foei foei foei !!
De vettige viespeuken !!!! Lijkt me wel een verdoken vorm van pedofilie !! ![]() PS: Lees mijn antwoord een tikkie veel sarcastisch 😊
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |