![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wat vind je van deze Ladder Theorie over relaties ? | |||
Het is nog waar ook! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 33,33% |
Plezant |
![]() ![]() ![]() |
1 | 33,33% |
Er zit wel iets in |
![]() ![]() ![]() |
1 | 33,33% |
Ik wist dat allemaal al |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 3. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Verdomd grappig : http://datenbelgie.blogspot.com
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat doen al die relatie- sex- en andere freaks hier? Eerste post en al meteen raak
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Klopt niet helemaal, mijn vriendin werkte toen we mekaar leerden kennen en ik studeerde nog, als we uitgingen betaalde zij meer dan eens mijn inkom en drank. Ik reed rond in een Lada, en als ik haar ging afhalen zeiden haar vriendinnen dat ze toch veel beter kon krijgen dan een langharige lelijkaard zonder geld. Er zit dus wel iets van waarheid in die theorie, maar dat geldt niet voor iedereen, en ook dat moet een mens aanvaarden.
Maar ik snap niet wat dit onderwerp op politics.be komt doen, er zijn toch genoeg andere fora te vinden?