![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Frieda was vandaag goed op dreef. Samen met Bart had ze de dossiers over de visie op integraal onderwijs afgewerkt. De taak was belastend geweest, maar het resultaat mocht er zijn. Ze waren op tijd; niet laat en, godzijdank niet "laat laat".Geert knikte tevreden. De partijmilitanten wilden echter ook waar voor hun geld. En dat kon door simpel in te loggen op de vaste webstek. Sedert enige tijd was de link naar dating.be een feit.
De vorige vergadering ging over dating.org of dating.be. Kopman Eyskens had echter het tweede aangeraden. Sedert deze man het roer had overgenomen hadden de leden en het kader meer tijd om zich met het lichtere werk bezig te houden. Af en toe orakelde er nog wel een lid - gewoonte en ritueelgetrouw over BHV- maar dat was eerder uitzondering dan regel. De teksten werden ook pikanter. Bart had met 'ik wil de kleinste hebben' al een aanzet gegeven in die richting. Maar terug naar de relatie- en datingfaciliteiten. Door de sterke interne democratie binnen was het feitelijk een koud kunstje geweest om de partij om te vormen tot een relatiebureau. De experts waren er ook. In de VU dagen was er al een cursus voor ingewijden over relatiebreuken bijgewoond - niet splitsen. Toen was het echter wat misgelopen En Mark D. had tenslotte lang genoeg met "babes" gewerkt. Plots kwam Kris binnen met een goed idee. Hij betoogde dat het geld van de Walen - "pure diefstal"- beter in het koppelingsproject kon gestoken worden. Voor deze Vlaamse verankering was het hele partijbureau te vinden. Jammer dat Marie-Rose er niet meer was. Na het verbreken van de relatie met haar levenspartner, Leuvenaar Danny, was ze wat op de dool geraakt. Danny had namelijk bij zichzelf andere gevoelens ontdekt. Hij zegde daar steeds over: "ieder heeft zijn gedacht hé". Maar zijn avances werden velen te gortig, vandaar ook dat de samenwerking verbroken werd. Bij de verkiezingen had hij nochtans nog een schreeuw om aandacht laten horen: "wie anders dan mij" vroeg hij zich luidop af. Arme Danny. Wat goed was aan de beweging was dat uiterlijk in feite geen rol speelde. Had de tandem Kris-Bart dat al niet laten verstaan, toen men nog een politieke partij was? Openlijk verkondigden ze "geen ideale maten" te hebben, maar niettemin open te staan voor mannen én vrouwen. Die sfeer van verregaande openheid was er ook in het contact via de webstek met de duizenden leden. Deze mensen vertonen overigens een vast profiel: eenzaam, zielig en depressief. 'Wij mogen niet buitenkomen van den Bart" hoorden we onlangs nog... Er blijven dus wat vraagtekens, maar toch: een puik initiatief en veel beter dit dan een partij voor die mensen. Suggesties voor antwoorden: -Belgiek �* papa hahaha hee ![]() -Vuilen bub hoe durft ge -Die blubbers rond den grooten leider -Hofnarren -Franskiljonse leenmannen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hahahahahahahahhaahhahahaha!!!!!!!!!!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() Als de N-VA al op sterven na dood is met 5% van de kiezers, wat is dan de BUB met 0,12% ![]()
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gaat het nu over het aantal of niet? Of ben je zelf gefrustreerd dat de N-VA niet méér haalt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De N-Va is gewoon een bron van puur leedvermaak!
![]()
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 10 oktober 2004 om 17:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is wel een hilarische tekst.8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Ik moet hier echt niet mee lachen, het kostte zelfs moeite het uit te lezen.
Een effect dat slechte humor altijd op mij heeft. Misschien toch maar BDW eens contacteren, Bruno? Die kan wel een tekst geestig én inhoudelijk samenhangend maken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg slimme, van u heb ik nog NOOIT iets grappigs mogen lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Op zo'n forum is het natuurlijk gemakkelijk hé. Ik zou Bart DW wel eens in rechtstreeks debat willen zien gaan met Bruno Y. Het verschil in èchte argumentatie zou dadelijk duidelijk worden....met èchte humor tot gevolg. Een beetje te vergelijken met de tot�*�*�*�*�*�*le afgang van uw edele Voorzitter in Zwart of Wit. Goh, waar is den tijd?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() In plaats van te zagen, zouden jullie beter eens zélf een echt grappige tekst schrijven, die verder gaat dan: den bub bestaat uit nen hoop reactionaire zotten die terugwillen naar 1830 hahaha en ze hadden geen stemmen hé, drie man en ne paardekop hééé ahahaha
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar doe uw verzoekje anders eens in K&K. Daar zijn ze misschien meer geïnteresseerd in uw zoektocht naar de meest grappige tekstjesschrijver.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Patriot! : 11 oktober 2004 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |