![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Burzum - Dunkelheit
https://www.youtube.com/watch?v=luFCBdS5PAs When night falls she cloaks the world in impenetrable darkness. A chill rises from the soil and contaminates the air suddenly life has new meaning. 14 dec. 2005, 240p. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
![]() Citaat:
Vooral nu er automatisch nieuwe filmpjes van hetzelfde genre worden gespeeld. Ze waren druk bezig met de muis te leren werken, en dat was een barrière. Zelfs die valt nu weg. Worden mijn kinderen zombies door Youtube? De chemie-set die ik ze laatst aanbood is gewoon geen concurrent.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Youtube is in bezit van Google nu dus moet je niet ver gaan zoeken.
![]() Nog te zwijgen over die opdringerige reclameboodschappen vol in de clipjes/films. OK, er zijn manieren om ze weg te werken daarover ga ik liever niet in detail treden want men noemt dat iemand zijn geld afpakken ![]() Er staan ook massa's clips/filmpjes op die men best zou verwijderen want als kleintjes die te zien krijgen. ![]() Maar ja de hamvraag is en blijft dan weer, van wie is dat Internet?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 februari 2015 om 08:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() |
![]() |
![]() |