![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...re-vrouw.dhtml !!!! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 12 oktober 2011 om 03:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerder iets voor K&K
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...hln=obinsource
Hoe ziek moet men zijn om zo de maatschappij & samenleving te storen ?? Zo iemand is sowieso compleet helemaal hersengestoord !!!! Hoe komt men op zulke ziekelijke sadistische moorden ?? Wat gaat er om in hun hersenpan om zoiets te doen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Wat voor zotte tut moet ge eigenlijk zijn....
Alsof dat niet ging uitkomen? Ze is er op gekomen door een zieke babywens cookie. Toen ging ze in de krant op zoek naar advertenties. Ze vond een slachtoffer en sneed haar baby eruit. Ze had gehoopt de baby de hare te maken en ging ermee naar spoed. De baby stierf. Wat ging er om in haar hersenpan? Dju mislukt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Zulke mensen zijn ziek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet ziek , maar wel ziekelijke krapuul !!!!
Zo iemand verdient wel een gratis lobotomie !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |