![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
| Bekijk resultaten enquête: Protesteer u tegen ongevraagde facturen paer mail | |||
| Ja |
|
3 | 50,00% |
| Nee |
|
3 | 50,00% |
| Aantal stemmers: 6. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Nu werkt het op mijn systeem , ongevraagd gaan ze mijn facturen per mail opsturen , tenzij ik er anders over beslis , dan moet ik naar zo'n wachtnummer bellen .
Is dit niet de omgekeerde wereld , ik moet kosten doen voor iets waar ik niet om gevraagd heb . En ik ben klant , veranderen helpt niet , al die firma's of wat er voor doorgaat , maffia dus doen hetzelfde . Ik protesteer .
|
|
|
#2 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
De overheid motiveert juist om het grootste deel elektronisch te doen, en zelf mag je de facturen eventueel thuis zelf afdrukken, en blijft dat je eigen onkosten ! Reduceert juist de onkosten in nodeloos papierverbruik..het is gemakkelijk en het neemt weinig tijd in beslag...is juist een administratieve vereenvoudiging. Voor een abonnement van 15 euro en voor eventuele vaste kosten betaal ik dat grotendeels ook elektronisch dus zijn die facturen ook per pdf gestuurd naar mijn mailadres. |
|
|
|
|
|
|
#3 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Want anders zie ik niet in waarom ik daar aan zou mee werken.
|
|
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bij mij moeten ze het op papier blijven sturen.
Met of tegen hun goesting.
|
|
|
#5 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zeg dat die van ons het ook gezegd heeft.
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Laatst heb ik tickets besteld voor een festival, en dan zijn reservatie en andere onkosten (8 euro) ingecalculeerd bovenop het normale prijsbedrag, dat is iets anders dan een product kopen die gefactureerd wordt ter plekke...zie het eens andersom..bespaar de extra moeite bij te betalen bij facturatieverzending van uw abonnementen en dergelijke... Een tv wordt niet duurder als je dat ter plekke in de winkel laat factureren en elektronisch betalen... Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 26 februari 2015 om 21:48. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
^^
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Stel, u besluit telenet aan te kopen, een technieker komt eens langs om van alles in orde te maken wat daar bij hoort..die onkosten zijn slechts eenmalig bovenop het normale basisbedrag....wil je dat op papier, wel dan betaal je extra voor het verzenden van papierfacturatie...bovenop het normale abonnementsprijs, als je dat per pdf gestuurd krijgt krijg je enkel de administratieve onkost die goedkoper is dan per verzending op papier. Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 26 februari 2015 om 22:04. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#10 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En wat meer is, Telenet regelde het bij ons ook zoals hierboven vermeld werd, de maandelijkse rekening kwam ongevraagd langs email. Die van ons gebeld en wat bleek toen we de papieren rekening kregen? De papieren rekening ging over net hetzelfde bedrag als die langs de email. Dus ja, nog eens, waarom zou ik meewerken aan iets dat hen meer doet verdienen als ik er niets aan heb?
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Tjah, iedereen zijn keus he..daar heb ik allesbehalve iets op te zeggen..maar het bevordert wel meer milieubewustzijn om zo weinig mogelijk papier in de kast te hebben... Daarom het bespaart mij en het bedrijf aan onnodige onkosten als het om papier gaat...administratief weinig papier, en je stalt elektronische zo op je schijf mooi apart van andere zaken die wel op papier moeten staan ! Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 26 februari 2015 om 22:18. |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Heb je enig idee hoeveel energie het kost om die ganse hoop draaiende te houden? Hoeveel je verbruikt als je een simpele zoekopdracht in Google intikt?
|
|
|
|
|
#13 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een mens is tegenwoordig al verplicht een PC en printer en internet te hebben.
En dan zeggen sommigen dat het goedkoper is? Niet iedereen heeft dat he?
|
|
|
#14 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Aan de andere kant, je lichten in je woning verbruiken ook stroom... Verder het opwekken is inderdaad niet milieubewust gekozen....want het meeste van die energie wordt grotendeels door kernsplitsingscentrales opgewekt en een kleiner deel door alternatieve bronnen... En ik wou nog iets typen maar ben dat al vergeten.. Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 26 februari 2015 om 22:29. |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoe is jouw computer gemaakt? Welke energiebronnen waren nodig om de metalen erin te ontmijnen? Hoe je internetverbinding? Hoe worden de gigantische servers onderhouden waardoor jij je zoekopdracht kan uitvoeren? Hoeveel energie gebruikt Google?
Laatst gewijzigd door lombas : 26 februari 2015 om 22:28. |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
En die vraag zou je beter eens stellen aan bil gates...die heeft normaal gezien toch de computer uitgevonden ? |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe oud ben je?
|
|
|
|
#18 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Hoezo staat dat niet op mijn profiel ?
Dan heb jij een slechte geheugen hoor, want ik heb op dit forum meerdere keren aanwijzingen gegeven over hoe oud ik ben !! |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
geef ze geen mailadres....laat ze 't dan maar proberen...
|
|
|
#20 | |
|
Banneling
|
Citaat:
idd, bellen en korting vragen. zelfde systeem hanteer ik bij domiciliëringen. ... geen korting, geen domiciliëring. geen korting ? laat ons t maar houden zoals het nu is dan. |
|
|
|
|