![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is dus inderdaad besloten. Dit forum is voor mij een extreem-rechtse forum geworden waar ik me helemaal niet meer herken. Wat de meesten hier pleiten, is gewoon racisme, extremisme, de haat van de anderen. Wat ik hier lees ove wat er in Frankrijk gebeurde, is gewoon afschuwelijk. Plus natuurlijk de gratis haat tegenover de Franstaligen enkel en alleen omdat ze Franstaligen zijn : daarvan uw bekrompen en kleingeestige Vlaams-Nationalisme. Ik ben zelf Franstalig. Misschien was ik naïef : ik dacht dat het nog mogelijk was tussen Franstaligen en Vlamingen op een serene manier te spreken. Maar neen, de kloof moet voor u groeien. In feit moeten de Franstaligen voor u zich niet meer met de Vlamingen bemoeien en hebben Franstaligen dus hier niets meer te zoeken. Alle Franstaligen zijn slecht voor u enkel en alleen omdat ze Franstaligen zijn : het is uw recht zo te denken, het is mijn recht anders te denken.
Er is gelukkig een leven buiten dit forum. Er zijn nog een heleboel mensen zijn, die zoals ik open zijn, die voor de diversiteit zijn, die voor de multiculturaliteit zijn. Er zijn nog een heleboel mensen die geen mensen haten enkel en alleen omdat ze een andere taal, een andere godsdienst en een andere cultuur hebben. Met die heleboel mensen zal ik me duidelijker veel beter voelen dan bij de meesten hier. Laatst gewijzigd door Everytime : 10 januari 2015 om 12:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik ben nog nieuw op het forum, en zet nog even door.
Maar ik begrijp waar je op doelt. In het werkelijke leven verlopen discussies met mensen met een andere kijk op de samenleving meestal een stuk verrijkender. Er zitten hier wel degelijk rechtse stemmen met wie op een zinnige manier van mening kan verschild worden, en die met argumenten, feiten en inzichten komen waar je iets aan hebt. Maar voor elk van hen heb je 3 trollen en 5 roepers die de zaak overwoekeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Moest je soms met sterke en interessante argumenten komen, zoals sommige Belgicisten dat wel doen, zou ik het erg jammer vinden.
Jij roept echter de hele tijd 'haters en racisten' ipv even op de inhoud in te gaan. Ik haat geen Franstaligen en ben er zeker van dat de meeste N-VA'ers en zelfs VB'ers hier op het forum dat ook niet doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb je hier altijd op stompzinnige wijze de valabele argumenten van Vlaams Nationalisten zien ontkennen op een manier die doet denken aan iemand die het zonlicht ontkent. Ik weet niet waarom je deze aankondiging hier maakt maar ik zal u niet missen, er staan voor jou reeds vervangers klaar die uw lijn zullen doortrekken. Niemand is onmisbaar en al zeker niet op het internet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Wat ik mij van u herinner: ''de Vlaams nationalisten moeten gewoon aanvaarden dat België blijft bestaan. Punt''
Ja man, jij hebt hier echt op een serene manier proberen discussiëren. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laat uw doen en laten daar toch niet van afhangen. Ik ben het bv niet eens met de politiek die bedreven wordt door de franstalige politieke partijen. Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar mijn tegenstand is gericht naar het beleid in het franstalige deel van de belziek, niet naar individuele personen.
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom op! Laat je niet kisten.
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En die zien we nooit meer..... terrruggg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gros van de draden is dus eigenlijk niet meer en niet minder dan een hommage aan het "rechtse" en "extreem rechtse" gedachtengoed. Lang geleden was dat enigszins anders, toen waren er nog kritische rechtse posters die er niet vies van waren kritiek te uiten op de leiders van partijen als Volksunie, Vlaams Blok/Belang. Sinds de populariteit van N-VA is die kritiek verstomd. De nieuwe generatie "rechtse" en "extreem rechtse" posters vind alles goed wat de grote leider zegt en doet. De grootste prioriteit van deze mensen is echter het doel van alle anders denken zo snel mogelijk een ban aan hun laars te lappen,. Liefst een permanente ban, zodat er niemand meer is die andere ideeën kan komen ventileren. Er wordt dus op het rode driehoekje geklikt alsof hun leven ervan afhangt. In discussie gaan met deze mensen is "futiel", want het past niet in hun leef- en denkwereld. Daarom heb ik dat een hele tijd geleden ook opgegeven. Het plezier is er inderdaad al een hele tijd af. Ook ik dacht er al meermaals op om geluidloos te verdwijnen. Maar ik hoop dat het tij alsnog zal keren en er weer meer pluralisme op het forum komt. Laatst gewijzigd door Henri1 : 10 januari 2015 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bye, je Vlamingen gebash zal niemand missen! En tot nooit meer!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In zekere zin had je je naam ook niet gestolen: het was everytime hetzelfde...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is inderdaad altijd een heel stuk gemakkelijk om op de man te spelen (tackelen) dan inhoudelijk te reageren op hetgeen er gezegd wordt.
Dat onderbouwd hetgeen ik gezegd heb volledig. Laatst gewijzigd door Henri1 : 10 januari 2015 om 12:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Ik ben hier nog niet zo lang, maar voor mij was elk sereen gesprek met die man onmogelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Schepen
|
![]() Het ga je goed en veel knuffelplezier met je multicul vriendjes!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat gebeurt bij u niet minder als bij de gemiddelde forummer hoor, integendeel. Herlees uw post eens en wees zelfkritisch. Net zoals bij everytime hetzelfde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot ziens met je nieuwe nick Azert, euh ik bedoel straat/Rue.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Er zitten hier een paar extreem rechtse gevallen, die compulsief threads beginnen met enkel het doel om op mekaar te springen. (Ik denk niet dat ze de verborgen homo erotische context begrijpen ![]() Als ge op een forum zit moet ge kunnen aanvaarden dat er mensen zijn die niet dezelfde mening hebben als u. En uw visie over multiculturaliteit is geen absolute waarheid, ik hoop dat ge dat tenminste begrijpt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag 10 januari 2014, 12:11
Uw tijd gaat nu in. Benieuwd wanneer je de moed bijeenschraapt om dat gênante moment door te bijten, als je niet kunt weerstaan, terugkeert, en al heel snel door de terechte lachers ontdekt wordt. ![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Het ga je goed. |
|
![]() |
![]() |