![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Veel lef heeft ze wel want gaan haar vriendjes dat wel graag hebben? Ik moet echt van rechts naar links leren lezen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() awel chapeau, heel moedig.
grote madame. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs bij moslims zitten er verstandige mensen. Soms geloof ik het haast niet want wanneer hoort een mens eindelijk goed nieuws waar ook moslims bij betrokken zijn en eens geen slecht nieuws waar moslims bij betrokken zijn?
Maar inderdaad, er zijn er ook anderen.
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik schreef niks over intellect hé !!! ik zou daarbij zelfs willen opmerken dat ik een sterke corelatie vermoed tussen lef, moed en het enigszins ontbreken van de intellectuele capaciteiten om risico's juist in te schatten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() "maar ... maar ... de iezlèèèm is de religie van de vrede en van de verdraagzaamheid!"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron VRT nieuws, 't was te denken....de "laat ons nog eens eens een knuffel-islamiet aan het woord laten" zender bij uitstek.
Fuck them all. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De IS-ers in Syrie schijten ze nu vast bagger.
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu nog een kantklossende hindoe, een boetserende katholiek en een breiende jood en IS kan wel inpakken.
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We moeten daar niet flu over doen. Er is maar één islam, en da's die van de moordende, brandschattende, slavendrijvende, cultuurwegvagende, karavaanberovende, kritiek uitroeiende Mohammed. In de woorden van elke moslim de edelste mens die ooit geleefd heeft en het grote voorbeeld voor ieder van hen. De islam zoals IS deze uitdraagt, zoals onlangs haarfijn werd uitgelegd in dit artikel: http://www.knack.be/nieuws/wereld/ho...=2721532006146 Ook hier zie je weer dat het leeuwedeel van de moslims geen fucking benul heeft waar ze over bezig zijn.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je zou er een héél verhaal kunnen over breien ... Met de regelmaat van de klok kijk ik op Vitaya zender al eens naar de uitzendingen van 'MasterChef Australia' en daar zijn tot tweemaal toe al moslimas bij de kandidaten geweest (met hoofddoek). Nu heb ik er geen idee van wat die dames thuis doen maar in de uitzendingen van het bewuste programma ontpopten ze zich tot vrij vriendelijke mensen en gingen goed om met de andere kandidaten. Nu kan je denken, een goed voorbeeld dat ze daar geven qua omgang met anderen ![]() In ons land ligt dit dan wel weer totaal anders want als je hier zo eentje op straat tegenkomt voorbijloopt, die is verplicht om u te negeren en om straal rechtdoor te kijken. Begrijpt u mij niet verkeerd, ik zeg niet dat die mij moet gaan kussen of de hand schudden (mag niet!!) maar toch geeft het geen goede indruk qua samenleven met anderen niet ![]() Eigenlijk zijn zij het zelf die tegen hun eigen extremisten moeten ingaan als ze in andere landen in vrede willen leven of er een beetje respect zouden kunnen 'verdienen' ... Doen ze dat, NEE want uiteindelijk trekken ze allemaal aan hetzelfde zeel. Mochten wij in onze landen zo met elkaar op dezelfde voet staan als zij dat doen, zou het misschien ook hier beter gaan? Maar hier 'vechten' Antwerpenaren, Limburgers, West-Vlamingen, Walen ... onderling al tegen elkaar ... Amen <- slotwoord van een ijzig verhaaltje (niet van Grimm Bro's of Moeder de Gans zijnde maar van Universalia ![]() Dat die mensen een geloof beleven daar heb ik geen problemen mee dat men dat gaat opdringen aan anderen, biggggg problem. Ik ben er tot op heden ten dage nog steeds geen fan van. Er is werk aan de winkel voor hun als ze het willen 'oplossen'.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 maart 2015 om 10:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |