![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opnieuw feest in de IS: Wereld Nutella Dag!
HLN - Wereld Nutella Dag: wat je nog niet wist over de pasta Wat bovenstaand artikeltje vergeet te vermelden: Daily Mail - ISIS goes nuts for Nutella: Brutal Jihadists reveal bizarre soft spot for the chocolate hazelnut spread VICE - Islamic State Fighters Love Nutella Spiegel.de - The Belgium Question: Why Is a Small Country Producing So Many Jihadists? ... |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Men mag ervan uitgaan dat dit grappig bedoeld is.
Alleen als het over IS gaat, dan werken grappen niet zo best.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=212953 Ik vermeld hier enkel een paar feiten, U mag beslissen wat U aldanniet grappig vindt. Laat CH ons niet verzuren. Laatst gewijzigd door zonbron : 5 februari 2015 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonbron, je loopt dik een jaar achter.
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is ook propaganda, zo van : "kijk ons eens normaal mens zijn, we kunnen genieten van kleine dingen".. |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Alleen is het zoals bij kruiden. Soms kan teveel peper de maaltijd verpesten.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feestelijk ??
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bon appetit ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 6 februari 2015 om 01:00. |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht meteen aan nutella-parodieën
![]() Van alle choco's is nutella de enige die nog binnenkrijg , veel eet ik het in elk geval niet !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Stuhlgang' is ongetwijfeld haram. Men zou Nutella met 0.01% varkensvet moeten maken, eens kijken wat Allah daarvan zegt. Trouwens, het zou me niet verbazen indien er wat varkensvet in zit. ![]() Deze is weldegelijk zaligmakend: ![]() Let ook op de pint bier! ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 6 februari 2015 om 01:32. |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lees: http://www.cnbc.com/id/102223789 http://www.nydailynews.com/news/worl...icle-1.2028222
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 6 februari 2015 om 02:00. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommigen denken dat deze topic enkel om te lachen is. Blij dat U de essentie hebt kunnen vatten, het is nl. niet iedereen gegeven. They may hate the West. Dat zijn dus onze Belgische kansarmen, ze onderhouden de Syrische economie met hun dagelijkse behoefte aan Westerse producten. ISIS zal een van de beste handelspartners van Europa worden, indien ze overleven. Laatst gewijzigd door zonbron : 6 februari 2015 om 02:12. |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep , ik had het al eerder gelezen !!
Van 2 walletjes eten , smaakt hen blijkbaar ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Let the games begin! Doet me een beetje terugdenken aan de tijd van de Romeinen, die hadden ook fantastische realityshows! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() Voor mij maakt dit in de eerste plaats nog maar eens duidelijk dat daar een hoop kinderen vechten. Dat verklaart ook meteen de wreedheden die daar gebeuren wat beter.
|
![]() |