![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben voorstander om homo's alle rechten te geven, zoals vb. huwelijk, adoptie enz. enz.
Maar ik denk dat zo'n dinges niet gaan helpen. titel: Gehandicapte wil geen homo als poetshulp http://www.standaard.be/plus/20150311/ochtend/8 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom mag men zelf niet kiezen wie men in dienst neemt?
Wat is het volgende, een slachtoffer van pedofilie dat een pedofiel als poetshulp moet aannemen, kunnen ze samen wat graptjes maken over de goeie ouwe tijd.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik ben er zeker van dat je daar wel zelf wel zou achtergekomen zijn. Laatst gewijzigd door Another Jack : 11 maart 2015 om 14:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als hij poetshulp van het OCMW wil, dan moet hij aanvaarden wie het OCMW stuurt. Als hij daar niet kan mee leven, dat hij dan zijn plan trekt en zelf kuist. Laatst gewijzigd door SMI94 : 11 maart 2015 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
indien een werkgever iemand niet aanneemt, en die motiveert dit met het homo zijn vd kandidaat, dan is hij strafbaar, punt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus als het slachtoffer 'zijn' pedofiel thuis krijgt als poetshulp, dan moet het slachtoffer zwijgen of hij vliegt de gevangenis in...
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat het gehandicapt zijn van de persoon er toe doet, daar heb ik het raden naar.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 11 maart 2015 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vroeg dan ook waar het staat dat je niemand mag weigeren als ze van het OCMW gestuurd worden. Je kan je toch wel situaties voorstellen waarin de behoeftige zich niet kan verenigen met de keuze die door het OCMW gemaakt is. De Stad mag bijvoorbeeld toch ook mensen weigeren op basis van etniciteit, waarom de burger dan niet? Denk daarbij onder andere aan de stadscamping in de Vogelzanglaan, waar op het bureel een bordje hing met de tekst, "zigeuners niet toegelaten."
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent verkeerd. De man in kwestie is geen werkgever. Hij heeft perfect het recht om die man de toegang tot zijn huis te ontzeggen voor gelijk welke reden. Dat behoort tot de privésfeer, heeft geen openbaar karakter en is dan ook niet strafbaar. Hij wordt daar dan ook niet voor vervolgd.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik twijfel nog altijd.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat het OCMW dan een standpunt inneemt van " het is den diene of geen " daar kan ik ook inkomen . Maar dat heeft weinig of niets te maken met de klacht . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
u wish ge moogt ook perfect weigeren wanneer OCMW uw rekeningen opraapt, ge moogt u daarbij alleen niet tot laster en eerroof of tot illegale discriminatie laten verleiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Als de feiten geen openbaar karakter hebben , dan zal er van de klacht ook niet veel overblijven .
Wie hij wel of niet in zijn huis wil toelaten , en waarom , dat behoort tot de privé-sfeer . Dit lijkt me een test-case om te zien welke wet het sterkste is , de privacy-wet of de discriminatie-wet . |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
komaan hé zeg, die verdient geen veroordeling maar een oorvijg en ne sjot in zijn klokkenspel... mss kan de rechter best zijn graad van handicap optrekken naar mentaal en m handelingsonbekwaam verklaren ineens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien leverde de man gewoon geen goed werk af, ik kan me zijn gedachtegang wel voorstellen. De gehandicapte reclameert, want het kot is vuiler als de poetshulp vertrekt dan als hij aankomt. De homo begint direct 'discriminatie! discriminatie!' te roepen. En het gerecht, wetende dat de gehandicapte geen moslim is, die vervolgen dan met het heilige vuur der inquisitie in hun hart.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 11 maart 2015 om 16:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
komkom, de beklaagde is te lomp om te helpen donderen, die verdient noch uw bekommernis, noch poetshulp. |
||
![]() |
![]() |