![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ![]() In de naam van Allah, de Barmhartige, Genadevolle Bij de nacht en hoe zij alles met duisternis omhult en doet verstillen en de dag hoe die alles weer met licht overgiet en tot leven brengt, ja bij alles wat Hij (Allah) aan mannelijks en vrouwelijks geschapen heeft: waarlijk, hoe verschillend zijn jullie toch in jullie streven en intenties Zien jullie niet hoe Wij voor degene die vrijgevig en godvruchtig van aard is, die met oprecht geloof vasthoudt aan het beste van het beste, de weg naar een leven vol vreugde en vervulling vergemakkelijken? en hoe Wij voor degene die gierig en vol van zelfwaan door het leven gaat, die het beste van het beste als een nutteloze leugen beschouwt en verwerpt, de weg naar een leven vol moeite en gebrek aan vervulling vermakkelijken? Waarlijk! Niets van wat hij gedurende dit leven ooit kan verwerven aan rijkdom, prestaties en ingebeelde zelfwaarde, zal hem iets opleveren op het moment dat hij gewaarwordt hoe hij in de bodemloze afgrond geworpen wordt! Ach, besefte de mens maar dat Wij hem als Enige kunnen leiden op zijn pad, en dat zowel het komende als het huidige leven aan Ons toebehoren! En Ik heb jullie wel degelijk gewaarschuwd voor het hoog oplaaiende vuur dat niemand zal verzengen, behalve dan de meest beklagenswaardige verliezer, degene die (Onze tekenen) hardnekkig ontkende en bewust (onze uitnodiging om een rechtvaardig leven te gaan leiden) de rug toekeerde. (Het zal ook duidelijk zijn dat) degene die (dit vuur) gespaard zal blijven, degene is die gul van hart uitdeelt van wat Wij hem hebben toebedeeld, en wel puur en alleen als daad van zuivering, niet om enig werelds gewin of eer, maar enkel om zijn Heer te behagen. Waarlijk, die is het, die echte voldoening, echte tevredenheid en succes zal kennen! Surat Al Lail 92 https://www.youtube.com/watch?v=ZNMtCwAnNZg (subhanAllah) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk eens na. Indien Allah een goede, rechtvaardige , vredelievende, en vergevingezinde God zou zijn, dan zou hij nooit die smeerlapperijen van dat ISIS-tuig toelaten. Ergo, -ofwel bestaat Allah niet. -ofwel bestaat Allah wel, maar dan is Hij een even grote smeerlap als het ISIS-geboefte en moeten we durven besluiten dat Allah = Iblis. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 17 maart 2015 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verboden na te denken! Stel je voor dan men tot bepaalde conclusies zou komen...
Zalig de zwakken van geest (of zoiets...) want zij zullen God zien! Wat de anderen zullen zien blijft een vraagteken... Laatst gewijzigd door andev : 17 maart 2015 om 18:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alleen nadenken is verboden.
Ook luisteren naar mensen die het wel doen. Dat is immers des duivels. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ik moet wel toegeven dat die zwarte steen in mekka zeer demonisch overkomt.
Maar dan opnieuw, is alles niet aangeraakt en getwist door die Lucifer? https://www.youtube.com/watch?v=qHqRhvV1ZC8 The scriptures vergeleken. Sorry voor de beschrijving erbij dat Obama de anti christ is... Maar de film zelf haalt wel interessante quotes boven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Op zoek naar nieuwe zieltjes?
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je vraagt of ik zin heb in een sigaret
Het is twee uur 's nachts, we liggen op bed In een hotel in een stad, waar niemand ons hoort Waar niemand ons kent, en niemand ons stoort Op de vloer, ligt een lege fles wijn En kledingstukken die van jou of mij kunnen zijn Een schemering, de radio zacht en deze nacht heeft alles Wat ik van een nacht verwacht Guus '95
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De islam wordt meer en meer een godsdienst van de duisternis en van het eertijdse obscurantisme. Als ik zie hoe islam-vrouwen in mijn buurt ingeduffeld van kop tot teen hier rondlopen, of op enkele meters van hun man, dan zeg ik vaak: we zijn weer terug naar af! Indien de moslims zich niet willen aanpassen, moeten ze maar hun biezen pakken. En liefst zo snel mogelijk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() De nieuwe Revoleto!
Wordt het je warm onder de voeten? Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Er is nog een pre islam waar 3 vrouwelijkheden werden geëerd.
|
![]() |
![]() |