![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belg wil voorgoed verhuizen naar Mars
http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetensc...aar-Mars.dhtml ![]() En U ?? Wie volgt ?? http://www.mars-one.com http://www.marsone.com http://www.youtube.com/results?searc....1.stOreXMi3x4
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 22 februari 2013 om 09:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ter plaatse executeren, die dwaas. Met welk recht denkt hij te moeten gaan kakken op mars?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Is die man geen moslim ?
en ik die dacht dat zijn vrouw hem overal moest volgen , waarom gaat ze dan niet mee , of meteen de hele familie, ouders grootouders neven en nichten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Mars wordt nieuwe islamitische planeet , ligt daar DE oplossing ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Mochten de dames op Mars eruitzien zoals bovenstaande Veronica Mars (Kristen Bell), wil ik met enige graagte aanspraak maken op het zitje in het space toestel dat richting Mars uitgaat. ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Is dat nu de 'hottentottenmartianstettententoonstelling?'
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 februari 2013 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben wel geïnteresseerd an sich. En heb vaardigheden en kennis die nuttig kunnen zijn.
Maar het gebrek aan privacy, en het feit dat men voor 30 kg minder een fittere man naar Mars kan sturen, maakt me de uitnodiging toch af te slaan.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En "Bruno Mars" ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgische kandidaat voor enkeltje naar Mars haakt af
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150216_01532384 Zijn gezin gaat dan toch voor , blijkbaar !! Zij die nog overblijven , en wanneer klaar met de training , en dan effektief naar Mars reizen , ik wens hen veel geluk & succes !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Mars wil voorgoed verhuizen in mijn maag....oeps, foetsie Mars...
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tandpijn ??
![]() En , ik lust geen chocolade ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af hoe dat praktisch verloopt.
Wordt de toekomstige Martiaan bij vertrek uitgeschreven uit het bevolkingsregister? Wordt zijn erfenis verdeeld als hij vertrokken is?
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1) Uitschrijven: kan niet anders !!
2) Erfenis: Ja , die kan zijn deel toch opeisen , maar een tripje naar Mars duurt +/-7 maanden !! Ik vermoed dat de andere erfgenamen niet zo veel geduld hebben ?? Telkens alle papieren opsturen , hopelijk vergist de Marsiaanse postbode zich niet van adres , want bij return to sender .... tegen dat die z'n erfenis krijgt , is die misschien al au savon !! En hoe zit het met de successierechten op Mars ?? En hoe zit met de betalingen bij eventuele Aardse erfgenamen ??
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vond het vooral mooi hoe hij wel via internet contact zou houden met zijn kinderen. Niet alleen omdat dat absoluut geen vervanging is voor aanwezig zijn, maar vooral omdat hij verwachtte internet te hebben daar.
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://io9.com/how-will-space-coloni...mars-511693210
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |