![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is vandaag weer "Druk eens op een verloren knop"-dag!
Hoera!! Bedoeling is, zoals algemeen gekend, dat u vandaag eens op een knop drukt die u al langer weet staan maar waar u nog nooit op gedrukt hebt. Afstandsbedieningen, tv's en dvd-spelers zijn elk jaar weer de grote winnaars maar denk ook eens aan de minder voor de hand liggende knoppen. Uw verwarmingsketel bv, uw zonnepaneleninstallatie, uw elektriciteitskast, uw auto,... Ook achterop elektrische toestellen bevinden zich vaak 'verloren' koppen. Druk er vandaag eentje in en kom hier uw ervaringen vertellen! Ik drukte vandaag op een knopje op het strijkijzer dat hier in de living staat en dat startte blijkbaar een ontkalkingscyclus. Spannend! En leerrijk!! Druk ze!
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik drukte zonet op de resetknop van mijn Telenetmodem en....
Laatst gewijzigd door Wapper : 3 april 2015 om 14:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
...het internet viel uit! Laatst gewijzigd door Wapper : 3 april 2015 om 14:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Ik heb daarnet ambras met mijn vrouw gehad omdat ik op haar knoppen drukte tijdens de koffieklets met de buren.
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() §
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|