![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze eisen stante pede het ontslag van de Burgemeester.
Zowel kifkif, hart boven hard en movement x van Abou Jahjah hebben al hun steun betuigt aan deze actie. Etnische Groepen als bron van kwaad benoemen zoals De Wever deed met Berbers is puur racisme en van een andere tijdperk. Dit zal niet getolereerd worden. Elke Democraat moet hier tegen in Opstand komen. Laten we die racist onze mening hierover laten horen. De Wever moet opstappen. https://www.facebook.com/events/1390397434613440/ Mensen hier die zich zullen aansluiten morgen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik ook niks te doen had op zo'n woensdag, dan zou ik me verkleden als zwarte piet en mee betogen met een plakaat : "Racisten willen mij verbieden."
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bjeurn S zal er wel een kous aan breien voor de pravda.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach zo,de definitie racisme krijgt een nieuw begrip als een omschrijving zoals "erg gesloten gemeenschap die de overheid wantrouwt" daar nu ook al onder gaat vallen..... Altijd leuk als racisten gaan betogen tegen racisme.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Storm in een glaasje water
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hart boven Hard, de beweging die Abou Jahjah enkele dagen geleden nog "blank kolonialistisch" noemde?
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Berbers als etnische groep beschouwen is racistisch volgens Abou Jahjah, de man die tien jaar terug met zijn AEL nog ijverde voor de erkenning van een Berbers volk door de Marokkaanse overheid.
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk zijn er veel rellen en plunderingen.
Hopelijk steken ze ook een aantal auto's inbrand om het Belgische racisme aan te klagen.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat Hart boven Hard van Hart boven Hard vindt, is niet noodzakelijkerwijs wat Abou Jahjah over Hart boven Hard vindt.
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig waren we toen even van hem verlost toen hij in zelfballingschap ging in zijn eigen land.
Laatst gewijzigd door lombas : 25 maart 2015 om 00:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Hart boven Hard, kifkif, movement X ,,, allemaal één pot nat en ze zullen niet rusten voor alle oude Belgen worden vervangen door een nieuw volk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() In feite juist, want hoe meer rellen en hoe meer kabaal die achterlijke moslims maken samen met hun multicultuurvriendjes, hoe meer de man in de straat tegen hen gaat gekeerd worden. Gewoonlijk heeft zo iets een averechts effekt. Ik ga alleszins en neem mijn GSM mee om haarscherpe foto's te maken van dat schorremorrie. Oh ! en laat me hopen dat de panda en de drukazz nog verslag kunnen komen uitbrengen, eventueel vanuit hun ziekenhuisbed.
![]() Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 25 maart 2015 om 03:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er stellen zich problemen met Berberse Marokkanen in Antwerpen. Dat zien we in de criminaliteitscijfers en de populatie van de Belgische gevangenissen.
Dat moet zo ongeveer zijn wat Bart De wever gezegd heeft. Kan Abou Djadjah eens aanduiden waar 1. De onwaarheden schuilen. 2. Het racistische karakter moet uit blijken. Ik zie enkel woorden die feiten weergeven. Het is zelfs geen mening of zo. Het zijn feiten, die zwart op wit vaststaan. Feiten die je niet aanstaan beginnen benoemen als racisme. Je moet het eigenlijk maar doen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als een lid van eenderwelke bevolkingsgroep een misdrijf pleegt, dan kiest hij daar zelf voor. Het wordt of werd hem niet opgedrongen door autochtone Vlamingen. En zelfs niet door de vele brave zich integrerende andere allochtonen.
Zelfs niet als ge denkt dat ge gediscrimineerd zijn voor werk. Als voor één mooie plaats er tien sollicitanten zijn, dan zijn er negen teleurgestelden. Maar van die negen, hoeveel wijten de keuze van de werkgever aan discriminatie ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik voel me niet aangesproken door de twee kuddes... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het eerste wordt erkent daar men anti-discriminatie maatregelen op tafel legt. BDW doet nu heel hard zijn best opdat men ook het tweede durft toegeven. BDW beseft dat er heilige huisjes moeten sneuvelen, maar weigert mee te gaan dat het weer enkel de schuld is van de bange blanke Vlaming. Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is volgens mij iets waar de overheid zich niet mee bezig houden. Laatst gewijzigd door Another Jack : 25 maart 2015 om 09:20. |
|
![]() |
![]() |