![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooit heeft prof De Grauwe gezegd dat sommige grote verloningen absoluut niet economisch verantwoord zijn.
Ik denk dat in deze er ook met "politieke steun" gefoefeld wordt. Titel: Verhofstadt krijgt 34.500 euro per vergadering Sofina http://www.standaard.be/plus/20150408/ochtend/28 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Snoepcent..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() God keek tevreden en genoegzaam toe op mijn vele werk.
Toen ik hem vertelde hoeveel ik verdiende huilde hij bitter maar.....hij beloofde mij het rijk der kemelen. ![]() Sorry! Ik werk niet meer. Ik ben gepensioneerd! Het wordt tijd dat ik dat werk uit mijn hoofd ga zetten. Zou dat misschien het begin van dementie zijn? Ik vind dat ik teveel aan vroeger begin te denken. ![]() In alle geval; vroeger waren de meisjes lelijker. Ook dementie? Laatst gewijzigd door werkman : 8 april 2015 om 22:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En wie zou er zijn publieke mandaat het best kunnen uitoefenen denk je; een parlementair die 4 keer per jaar eens zetelt in een rvb of een parlementair die daarnaast ook nog eens 2 andere fulltime, door de belastingbetaler gesponsorde jobs combineert genre partijvoorzitter en burgemeester van de grootste stad van het land?
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]()
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Het fortuin van de familie boel en de particuliere belegger. Dus wat is uw punt?
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat heb ik gesteld. In andere woorden: Verafstoot houdt zich bezig met een maffia, die een collusie ontwikkelde tussen politiek en grote financiële belangen. (mogelijks denkt hij dat de sossen dat geen windeieren heeft opgebracht, dat Dehaene dat geen windeieren heeft opgebracht, dus ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 9 april 2015 om 06:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oud nieuws.
Er is al langer geweten dat Verhofstadt zich duur laat betalen voor zijn diensten aan de familie Boël. Voor wat hoort wat. Het is geen toeval dat bedrijven belangrijke politici aantrekken en abnormaal zwaar betalen voor hun "diensten".
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is inderdaad al lang geweten dat Verhofstadt zowat de grootste graaier van België is. Hij steekt zelfs de sossen naar de kroon wat betreft hypocrisie en graaien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() dat moet flink betaald worden he, want Verhofstadt moet iedere keer van Toscane naar hier komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En Verhofstadt laat zich zo betalen. Wat moeten we daaruit dan besluiten ? Dat de paasklokken zijn eieren brengen? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |