![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om de draad weer op te pikken.
= = = Al Jazeera live: https://www.aljazeera.com/live/ = = = Gisteren werd de familie van de hoofdcorrespondent van Al Jazeera in Gaza volledig uitgemoord, in wat een gerichte aanslag lijkt. Volgens 'De Standaard' gaat het om vier familieleden, de echtgenote, de zoon, de dochter en een vierde familielid van de journalist, die werden gedood in Nuseirat, gesitueerd in het midden van de Gazastrook. Al Jazeera heeft als thuisbasis Qatar. Het brengt Engelstalige verslaggeving over de gebeurtenissen in o.m. Gaza. Qatar speelt een belangrijke rol in het leven in Gaza, het houdt er de enige electriciteitscentrale draaiende en het betaalt de lonen van het Gaza staatsapparaat. Qatar verwierf recent bekendheid als organisator van het WK voetbal 2022, dat plaatsvond een klein jaartje geleden, in november en december 2022. Toen al was duidelijk dat de zaak Palestina hoog op de agenda stond van de aanwezige voetbalsupporters. Er circuleerden veel Palestiijnse vlaggen. BRON 25 okt 2023 (fig.)
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 26 oktober 2023 om 20:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Qatar is ook het landje met de hoogste CO2 voetafdruk per persoon op deze wereld.
Na Gaza, Qatar als er niet teveel bezwaar kwam na Gaza?
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.worldometers.info/co2-em...co2-emissions/ . Daar ga ik mij niet mee moeien. Europa kan net zo goed ge-slachtoffer-d worden, door andere actoren dan.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 26 oktober 2023 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Quatar staan 3 zaken hoog. Geld, geld en geld. Persoonlijk heb ik daar geen probleem mee maar bespaar me van de woestijnrokken en zeveraar Allah |
|
![]() |
![]() |