Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: We gaan onze buurlanden eens een koekje van eigen deeg geven...
Jazeker, aanvallen die handel ! 4 22,22%
Ik leg me bij het verleden neer en verroer geen vin 4 22,22%
Nee, we zijn maar Belgjes 3 16,67%
Als anderen het voor mij doen, OK! 0 0%
Natuurlijk, maar dan vanuit de Europese Unie, haha 7 38,89%
Aantal stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juli 2003, 17:25   #1
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Iedereen, Flamingant of Belgicist, groen, oranje of pimpelpaars, weet dat onze lage landen door zo goed als heel Europa is platgelopen en verroverd zijn in het verleden.

Wordt het nu eens geen tijd om als Belg terug te slaan en Europa te verroveren?
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2003, 17:31   #2
schaduwgemeenteraadslid
Burgemeester

Standaard

Haat is een slechte raadgever,evenals revanche Ik zou de woorden willen gebruiken van onze voorzitter ''wij staan op de kaart''wat ik als vlaming geen slecht resultaat vindt,maar terug slaan
schaduwgemeenteraadslid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2003, 17:45   #3
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Je doet me denken aan die politicus die België eens gauw op de wereldkaart ging zetten.
Met een genocidewet.
Wacht tot wij een gepeperde rekening van de Amerikanen krijgen.
Als we ook al niet meer op Europa moeten rekenen omdat wij Europa één van jouw koekjes hebben gegeven, dan schieten er gelukkig nog landen over zoals Rusland, China, Afrika en de Arabische landen.

Of is het toch niet dat wat je beoogde?
Oud 8 juli 2003, 17:52   #4
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Chill Chill, het had veel erger kunnen zijn. In Nederland bijvoorbeeld, de mensen daar worden nog steeds door Hollanders bestuurd.
Oud 8 juli 2003, 19:58   #5
Dimitri

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Chill Chill, het had veel erger kunnen zijn. In Nederland bijvoorbeeld, de mensen daar worden nog steeds door Hollanders bestuurd.

Wij worden overigens door Nederlanders bestuurd, niet alleen door Hollanders.
Dimitri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2003, 23:09   #6
cameleon
Vreemdeling

Stuur een bericht via MSN naar cameleon
Standaard

Ge moet u ni moe maken want Brussel is al de hoofdstad van EU, onze EU landen zijn daar stikjaloers op want dik maakt Belgie zo krachtig in deze wereld. Daarvan ook de Europese wijk in Brussel, Brussel wordt hierdoor diplomatieker en wint hier erg veel geld mee.
Als Belgie groot wil zijn moet dat in de wereld en tegen de VS, Belgie is misschien niet zo krachtig in de economie maar wel in praten. Niet dat Belgie de wereld moet besturen maar een krachtige stem moet hebben en niet moet stoefen over vrijheid!!![size=6][/size]
cameleon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2003, 23:11   #7
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cameleon
Ge moet u ni moe maken want Brussel is al de hoofdstad van EU, onze EU landen zijn daar stikjaloers op want dik maakt Belgie zo krachtig in deze wereld. Daarvan ook de Europese wijk in Brussel, Brussel wordt hierdoor diplomatieker en wint hier erg veel geld mee.
Als Belgie groot wil zijn moet dat in de wereld en tegen de VS, Belgie is misschien niet zo krachtig in de economie maar wel in praten. Niet dat Belgie de wereld moet besturen maar een krachtige stem moet hebben en niet moet stoefen over vrijheid!!![size=6][/size]
Waarom tegen de VS? Met de VS lijkt mij veel verstandiger.
Oud 8 juli 2003, 23:18   #8
cameleon
Vreemdeling

Standaard

Economisch wel ja, maar de VS stoefen wel altijd over hun vrijheid. Als we teveel de VS volgen zullen zij ons commanderen. Zie maar bij de genocidewet, das een serieuze klop TEGEN DE DEMOCRATIE.
Nu mogen we veel minder zegge, en zeker tegen de VS en Israel !!!
Ook kunne zij hierdoor profiteren de Nato over te nemen zoals ze al probeerden. Ge moet oppassen met die Amerikanen. Die willen weg met de democratie en door dat Nato-gedoe heeft Belgie een serieuze klopt gekregen.
Dat is toch niet eerlijk !!!
Oud 8 juli 2003, 23:23   #9
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Economisch wel ja, maar de VS stoefen wel altijd over hun vrijheid. Als we teveel de VS volgen zullen zij ons commanderen. Zie maar bij de genocidewet, das een serieuze klop TEGEN DE DEMOCRATIE.
Nu mogen we veel minder zegge, en zeker tegen de VS en Israel !!!
Ook kunne zij hierdoor profiteren de Nato over te nemen zoals ze al probeerden. Ge moet oppassen met die Amerikanen. Die willen weg met de democratie en door dat Nato-gedoe heeft Belgie een serieuze klopt gekregen.
Dat is toch niet eerlijk !!!
Laat mij even samenvatten:
1) Belgie stemt een wet
2) Belgie geeft zichzelf universele jurisdictie
3) Belgie gebruikt die wet kolderesk tegen Amerikaanse prominente figuren.
4) Amerika wil niet dat Belgie Amerikanen berecht die buiten Belgie iets mispeuteren
5) Amerika dreigt met sancties
6) Dit is allemaal de fout van Amerika.

Hmmhmmm, ik heb er een ander gedacht over dat veel logischer is...
Oud 8 juli 2003, 23:30   #10
cameleon
Vreemdeling

Standaard

Ja maar wie wilt er nu weg met de democratie? Wij willen mensen ter hulp gaan terwijl de VS dik profiteren van ons, ja dank u. En da maakt het nog erger met Bush aan de macht, meneer manipuleert alles. Nog easier.
Natuurlijk kan niemand de wereld besturen maar wij zijn de natie van Europa, we moeten kunne reageren en ons stem laten horen. Als de mensen geen oorlog willen in Irak, waarom dan wel doen. Het heeft niet alleen voordelen zoals VTM-nieuws laat zien.
De mens moet inderdaad vrij zijn maar in de VS zijn ze TE vrij, en daarom wil de VS hun macht uitbreiden over de wereld. Die oorlog was niet voor bevrijding nee.
1. Sneller bij het olie
2. Hun cultuur uitbreiden
Laat de mensen toch hun eigen cult volgen.
WE NEED BRUSSELS. Ik ben fier Belg te zijn en ook fier op L.Michel, met zijn serieuze klop in de Amerikaanse gezicht. Zo komt Belgie zeker tegoei in de wereld.
Oud 8 juli 2003, 23:38   #11
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja maar wie wilt er nu weg met de democratie? Wij willen mensen ter hulp gaan terwijl de VS dik profiteren van ons, ja dank u. Is het niet omgekeerd bubba? En da maakt het nog erger met Bush aan de macht, meneer manipuleert alles. Nog easier.
Natuurlijk kan niemand de wereld besturen maar wij zijn de natie van Europa, we moeten kunne reageren en ons stem laten horen. Als de mensen geen oorlog willen in Irak, waarom dan wel doen. In welk referendum heeft Europa zich unilateraal tegen de oorlog in Irak gekant? Het enige dat ik heb gezien is een hypocrisiestoot van Chirac die opportunistisch gevolgd werd door Michel. Een sterker Europa: Ja, tegen America: Nee. Het heeft niet alleen voordelen zoals VTM-nieuws laat zien.
De mens moet inderdaad vrij zijn maar in de VS zijn ze TE vrij Limieten op de vrijheid van de mens. Ik begin te snappen waar u naartoe wil..., en daarom wil de VS hun macht uitbreiden over de wereld. Die oorlog was niet voor bevrijding nee.
1. Sneller bij het olie
2. Hun cultuur uitbreiden
Laat de mensen toch hun eigen cult volgen.
WE NEED BRUSSELS. Ik ben fier Belg te zijn en ook fier op L.Michel, met zijn serieuze klop in de Amerikaanse gezicht. Zo komt Belgie zeker tegoei in de wereld.Die klop is hier zelfs niet in het nieuws geweest, zo piepklein was hij. In Belgie maken ze groot spel van wat op wereldniveau een klucht gelanceerd door een bende communisten is.
Oud 8 juli 2003, 23:48   #12
[R]Evolution
Vreemdeling

[R]Evolution's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar [R]Evolution
Standaard

De vs zegt dat het het land is van vrijheid
en Irak gingen ze bevrijden. En hoeveel keer heeft Bush al ni gezegd: Gerechtigheid zal de bovenhand halen!
Dus ze staan achter vrijheid en gerechtigheid. Waarom willen die klootzakken dan die vrijheid wegnemen voor mensen om OORLOGSmisdadigers (dus geen gewone kruimeldieven) te vervolgen?
En als die mensen een misdaad hebben begaan moeten ze ervoor boeten, niet? dat is toch gerechtigheid? Moeten wij nu ook ni de vs gaan binnen vallen? En het laffe is dat ze ons onder druk zetten, de lafaards!
En dat land denkt het beste land ter wereld te zijn en denkt daarom dat het de baas mag spelen over de wereld! Maar de Vs kan niet op tegen een groot en sterk verenigd Europa. Europa moet een tegenwicht vormen tegen de Vs voor ze hier ook staan! Louis Michel, Guy Verhofstadt, Duitsland en Frankrijk hebben de eerste stap gezet, nu moet het schoothondje van de Vs dat luistert naar de naam Groot-Brittanië volgen en natuurlijk de andere Europese landen en dan hebben we genoeg tegenwicht om de VS terug te fluiten als het weer gekke ideeën krijgt, want vergis ik mij nu of niet, maar zijn er nu al kernwapens gevonden in Irak IK DACHT HET NIET
Oud 8 juli 2003, 23:56   #13
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door [R
Evolution]De vs zegt dat het het land is van vrijheid
en Irak gingen ze bevrijden. En hoeveel keer heeft Bush al ni gezegd: Gerechtigheid zal de bovenhand halen!
Dus ze staan achter vrijheid en gerechtigheid. Waarom willen die klootzakken dan die vrijheid wegnemen voor mensen om OORLOGSmisdadigers (dus geen gewone kruimeldieven) te vervolgen?
En als die mensen een misdaad hebben begaan moeten ze ervoor boeten, niet? dat is toch gerechtigheid?
Zijn het nu al klootzakken? Allez, bedankt. Universele jurisdictie is geen goede zaak voor Belgie. Dus ja: Die taak berust niet in Belgie. Dit staat los van het al dan niet boeten voor een misdaad.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R[e
volution]
Moeten wij nu ook ni de vs gaan binnen vallen? En het laffe is dat ze ons onder druk zetten, de lafaards!
En dat land denkt het beste land ter wereld te zijn en denkt daarom dat het de baas mag spelen over de wereld! Maar de Vs kan niet op tegen een groot en sterk verenigd Europa. Europa moet een tegenwicht vormen tegen de Vs voor ze hier ook staan!
Het is dat de VS Europa zo vaak kwaad aandoet nietwaar? Het is uiteraard echt 'laf' om eerst diplomatieke paden te bewandelen. Ik kan me voorstellen dat een echte revolutionair zoals uwzelf onmiddelijk zijn ninjakostuum zou aantrekken om met Bush te gaan vechten!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Re[V
olution]
Louis Michel, Guy Verhofstadt, Duitsland en Frankrijk hebben de eerste stap gezet, nu moet het schoothondje van de Vs dat luistert naar de naam Groot-Brittanië volgen en natuurlijk de andere Europese landen en dan hebben we genoeg tegenwicht om de VS terug te fluiten als het weer gekke ideeën krijgt, want vergis ik mij nu of niet, maar zijn er nu al kernwapens gevonden in Irak IK DACHT HET NIET
Waarom zouden we de VS terugfluiten? Zonder een hypocriet Frankrijk dat wapens had verkocht tijdens een embargoperiode en dat illegale oliecontracten had, was iedereen de VS gevolgd in de nobele strijd voor het afzetten van dictator Houssein.
Oud 9 juli 2003, 01:08   #14
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

[size=6]Laten we beginnen met Luxemburg![/size]
hieronder zie je waarom luxemburg indeaal is voor investeringen en dus ook voor verovering .
Citaat:
Luxemburg is het rijkste land van Europa. Veel geld wordt gestoken in grote bouwprojecten en infrastructurele werken. Nederlandse bedrijven zijn nog te weinig aanwezig op de Luxemburgse markt. Er liggen duidelijk kansen voor het Nederlandse bedrijfsleven !!!
Dit seminar heeft tot doel de deelnemers te laten kennisnemen van de geplande bouwprojecten, de organisatie van de bedrijfstak bouwwerken in Luxemburg, alsmede de procedures verbonden aan aanbestedingen. Tevens is het de bedoeling de deelnemers rechtstreeks in contact te brengen met de sleutelspelers op de Luxemburgse bouwmarkt. Het opbouwen van een goed relatienetwerk is immers een voorwaarde voor succesvol zakendoen en samenwerken met Luxemburgse partners. Aan dit aspect wordt in het seminar via een diner van de avond tevoren ook aandacht gegeven.

Het programma zal worden afgerond met een uniek bezoek aan de site van het ontwikkelingsproject Belval-Ouest. Deelnemers kunnen kennismaken met de success story van het Nederlandse Architectenbureau Jo Coenen uit Maastricht. Dit bureau won de tender voor het ontwerp voor deze nieuwe stad.
Oud 9 juli 2003, 01:19   #15
ICE-MAN
Parlementslid

ICE-MAN's schermafbeelding

Standaard

en gaan we dan n�* Luxemburg ook nog Ijsland pakken ?
Oud 9 juli 2003, 01:28   #16
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN
en gaan we dan n�* Luxemburg ook nog Ijsland pakken ?
En van daaruit Quebec, Canada,...
Oud 9 juli 2003, 01:49   #17
ICE-MAN
Parlementslid

ICE-MAN's schermafbeelding

Standaard

Canada dat zit al vol met vlamingen, laat ons direkt oprukken naar Washington DC en amerika "pakken" terwijl den "Bush" in afrika zit !
Oud 9 juli 2003, 09:57   #18
[R]Evolution
Vreemdeling

[R]Evolution's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar [R]Evolution
Standaard

Wij zijn het centrum van Europa, we hebben de Europese hoofdstad, het Navo-hoofdkwartier, zijn het 6de beste land om in te wonen, en hebben 1 van de beste juridische structuren.
In de VS zijt ge schuldig tot uw onschuldigheid is bewezen.....
Bv: The Hurricane Carter
Oud 1 november 2004, 15:25   #19
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Nog iemand verroverd dezerdagen?
Oud 1 november 2004, 16:00   #20
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wat betekent dat eigenlijk: ver-roveren?

Bestelen van ver?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be