![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De "vuile" PS !
Zo schaamteloos het drugsbeleid van de separatistische nazistische Antwerpenaren overnemen !! Wel, 't moet zijn dat het toch foei is, cannabis. titel: Pilootproject moet Brusselse ‘war on drugs’ kracht bijzetten Nultolerantie voor cannabis in Elsene link: http://www.standaard.be/plus/20150420/ochtend/5 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Schoof, je kan op beide oren slapen.
We hebben wel degelijk een zero tolerantie en Peche een boete tot 12 000 euro. Ik hoop van harte dat de rechter mij een werkstraf uitspreekt... Ik had net een aanvraag gedaan mijn strafblad te cleanen, komt dit er bij... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eindelijk de oplossing voor de leegstand in de Belgische gevangenissen, de gebruiker naar de gevangenis.
Waar de rest van de wereld bezig is met decriminalisatie gaan de gefrustreerde Belgische gekken het omgekeerde doen, de gebruiker in de cel.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik kan dat verklaren aan de hand van de evolutie theorie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die smeerlappen doen al voor 12h 's middags controle zodat ge gepakt wordt voor de dag ervoor. En das mij dus echt overkomen he! Auto aan de kant, mee naar het flikkenkot, dokter die bloed trekt, beschikken zonder rijbewijs. We kosten wel nog lachen op het bureau tot ik hoorde wat mijn boete ging zijn, is niet eerste maal dus .... Ik kom daar buiten "euh, waar staat mijn auto hier?" Gewoon aan uw lot overgelaten.... Via GPS op gsm auto terug gevonden na een wandeling van tegen de 15 km. Ja maat, ik heb een slecht weekend achter de rug! Ik moet nu 100x mijn bek uitspoelen met Listerine voor ik terug met een wagen kan rijden zonder positief te testen... Abnormaal!!! Laatst gewijzigd door Peche : 20 april 2015 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 20 april 2015 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik het de tekst geknipt en geplakt in de openingspost.
De link staat er bij "ten bewijze". Of verdenkt gij mij van de geknipte tekst eerst nog bewerkt te hebben, vooraleer hem hier te plakken ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het evolutionair voordeel van zo'n evolutie-theorie?
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou het eerder regressie noemen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind je dat echt ?
Dat ik een vervalser zou zijn ? Nu, misschien moet ik wat achterdochtiger zijn en meer beseffen dat sommigen inderdaad durven zaken vervalsen, omwille van hun politieke agenda. Ik moet zeggen: in mijn middens heb ik dat nog niet meegemaakt. .
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op een moment dat alle landen waar men al jaar en dag repressief optreedt tegen cannabis gaan inzien dat dat verloren moeite is, gaan wij hier eens volop inzetten op repressie... Goei plan, er is anders toch niks met ons belastingsgeld aan te vangen.
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |