![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij beweert dat de kerk de katholieke vrouwen die abortus pleegden, niet wil veroordelen.
Maar hij pleit wel er voor om zowel katholieke als niet-katholieke vrouwen in de gevangenis te laten gooien, als ze abortus verkozen. Iemand die zo gewrongen redeneert, en die dan "zoveel macht en invloed" heeft, daar moet ge schrik van hebben. Viert voor zo'n gasten de teugels, en ze voeren de brandstapel terug in om heksen (merendeel vrouwen dus) mores te leren. En vermits volgens zijn leer naast god, ook engelen en duivels bestaan, zullen er ook wel heksen bestaan. Ik heb daar maar één tegenreactie op: scheiding van staat en kerk. Volledig. En vlug aub. titel: Aartsbisschop Léonard herdenkt 'drama van abortuswet' link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20150405_01615958 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Laten we zorgen dat onze dochters enkel gewenst zwanger worden en met bewustzijn dit ideologie overstijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want daarnaast heb je nog mensen die liever geen gehandicapt kindje op de wereld zetten, als zij daartoe dank zij de wetenschap van vroege vaststellingen, de keuze toe hebben. Dat iedereen zich met zijn eigen zaken bemoeit. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 5 april 2015 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Dus de mensen voor zichzelf laten denken is de pastoor uithangen? Natuurlijk dat ze zelf te kiezen hebben.
En bij verkrachting er snel bij zijn. En bij handicap spreek ik me niet uit . Maar uw reacties lijken me te bekrompen materie als dit te benaderen. De conservatieve wijst de conservativiteit na. Zoek uw eigen consequentie eens eerst op voor ge mij labeled als pastoor. Laatst gewijzigd door Peche : 5 april 2015 om 12:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Hoe zet je auto correct af in een Lumia 1020?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Binnenkort abortus toegelaten na 12 weken??????..............binnen enkele jaren toegelaten bij de geboorte als het niet schoon genoeg is??????????????????????????????????? Waar blijven ze die dokters vinden die ongeboren kinderen willen vermoorden tegen betaling??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Logica in één zin, met een geestelijke.
Ja, ... wat wil je nu. Die mannen hebben geen logica. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() De gemiddelde leeftijd van vrouwen die een abortus laten uitvoeren is 27 jaar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Laat maar, ik dacht dat hij bedoelde dat de Kerk het merendeel van de vrouwen als heksen beschouwt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Vriend schoofzak, denk eens terug hoe het gegaan is toen men de eerste keer euthanasie deed?????????Aan welke superstrenge voorwaarden er moesten voldaan worden? Welke voorwaarden zijn er nu?????? Hetzelfde met de abortus, draai en keer het zoals je wilt, er zal altijd een reden bijkomen om die periode en de reden te veranderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() ![]()
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben geen volgeling van die kerel !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ik ken wel veel vrouwen die zich nog al eens durven te gedragen als een heks. Niet de mijne hoor ! Zelfs al noem ik haar vaak "mijn heksie perfeksie". .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 5 april 2015 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er staat natuurlijk niet letterlijk in het artikel dat Léonard alle dames die een abortus lieten uitvoeren, in de gevangenis wil laten gooien.
Maar toch komt er dat zeer precies op neer. De beruchte abortuswet, wiens 25° verjaardag nu gevierd wordt, hield in dat de wettelijke abortus uit het strafrecht gelicht werd. Eender wie die tegen de legalisatie van abortus is, wil abortus in het strafrecht. Eieren of jong, denk ik zo. .
![]() |
![]() |