![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Welkom bak, Hayek... en ik meen het! -- Fusti |
![]() |
#2 |
|
![]() F ustigator <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > > > Welkom bak, Hayek... > > en ik meen het! Gatver, net gemerkt dat ze Hayek weer over het hoofd gezien hebben bij het toekennen van de Nobelprijzen voor geneeskunde, fysica en economie. Hij kan zich troosten met de gedachte dat Claus ook alweer in de kou blijft staan. Voor een Oostenrijkse nog wel... |
![]() |
#3 |
|
![]() "boutros gali" <[email protected]> wrote in message
> > Gatver, net gemerkt dat ze Hayek weer over het hoofd gezien hebben bij het > toekennen van de Nobelprijzen voor geneeskunde, fysica en economie. > Eén keer, Boutros, moet zijn fameuze Aids-non-diagnose gelauwerd worden - misschien the day after tomorrow? u. |
![]() |
#4 |
|
![]() "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected] > Welkom bak, Hayek... Het werd inderdaad hoog tijd. > en ik meen het! Je méént het... |
![]() |
#5 |
|
![]() "aghasee" <[email protected]> wrote in message news:<[email protected] li.nl>...
> > Welkom bak, Hayek... > > en ik meen het! > > Je méént het... Het zal de slimmeren van deze nieuwsgroep wellicht niet ontgaan zijn dat het verdwijnen van de Vermetele precies samenvalt met het wederverschijnen van Hayek. Dr. Jekill en Mr. Hyde? Moene en Krokkebaas? mvg, VH |
![]() |
#6 |
|
![]() Vitae forma vocatur, [email protected] (VisualHugo), die 7 Oct 2004
19:35:52 -0700, in littera <[email protected] > in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >"aghasee" <[email protected]> wrote in message news:<[email protected] li.nl>... > >> > Welkom bak, Hayek... >> > en ik meen het! >> >> Je méént het... > >Het zal de slimmeren van deze nieuwsgroep wellicht niet ontgaan zijn >dat het verdwijnen van de Vermetele precies samenvalt met het >wederverschijnen van Hayek. Dr. Jekill en Mr. Hyde? Moene en >Krokkebaas? Interesante piste. Are they mutual exclusive? > >mvg, VH -- Fusti |
![]() |
#7 |
|
![]() F ustigator <[email protected]> wrote in message news:<[email protected]>. ..
> >Het zal de slimmeren van deze nieuwsgroep wellicht niet ontgaan zijn > >dat het verdwijnen van de Vermetele precies samenvalt met het > >wederverschijnen van Hayek. Dr. Jekill en Mr. Hyde? Moene en > >Krokkebaas? > > Interesante piste. > Are they mutual exclusive? Twee kanten van hetzelfde schepsel. Double personality syndrome. Slaat om bij volle maan. Jouw God heeft zelfs triple personalities! mvg, VH |
![]() |
#8 |
|
![]() Vitae forma vocatur, [email protected] (VisualHugo), die 9 Oct 2004
09:45:37 -0700, in littera <[email protected] > in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >F ustigator <[email protected]> wrote in message news:<[email protected]>. .. > >> >Het zal de slimmeren van deze nieuwsgroep wellicht niet ontgaan zijn >> >dat het verdwijnen van de Vermetele precies samenvalt met het >> >wederverschijnen van Hayek. Dr. Jekill en Mr. Hyde? Moene en >> >Krokkebaas? >> >> Interesante piste. >> Are they mutual exclusive? > >Twee kanten van hetzelfde schepsel. Double personality syndrome. Slaat >om bij volle maan. Inderdaad... > Jouw God heeft zelfs triple personalities! Casus apartus? :-))) >mvg, VH -- Fusti |
![]() |
#9 |
|
![]() VisualHugo wrote:
> "aghasee" <[email protected]> wrote in > message > news:<[email protected] li.nl>... > > > >>> Welkom bak, Hayek... en ik meen het! >> >> Je méént het... > > > Het zal de slimmeren van deze nieuwsgroep > wellicht niet ontgaan zijn dat het verdwijnen van > de Vermetele precies samenvalt met het > wederverschijnen van Hayek. Dr. Jekill en Mr. > Hyde? Moene en Krokkebaas? > > mvg, VH Ik voel me beledigd. Mijn wegblijven is volledig te wijten aan heirkracht. Het tijdstip van terugkomen is eveneens toeval. Een tweedehands-laptop werd me aangeboden en toevallig was er een acces point in een van mijn stamcafés. Ik probeerde vanuit een internetcafé te posten, maar daar verdwenen de instellingen van de newsserver steeds. Na een tijdje werd ik dat beu, en gaf het op. Ik heb de vrijgekomen tijd nuttig besteed. Mijn gsm is ook een dictafoon, en zit zowat vol met politieke items, waar ik binnenkort over ga posten. Morgen krijg je zelfs een fotoreportage over de ondergang (demise) van de grootste windmolen in Zeebrugge, die éne met 600 KW. Wel wat laat, wegens geen internet, het had een primeur kunnen zijn, maar ik ben ervan overtuigd dat velen het hier niet eens weten. Morgen of vanavond meer. Ter zijde : weet er iemand waar en hoe ik Justin Henin kan bereiken ? Uwe Hayek. |
![]() |
#10 |
|
![]() Hayek <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > Ter zijde : weet er iemand waar en hoe ik Justin > Henin kan bereiken ? > > > Uwe Hayek. Ga je een affaire met hem beginnen, of een virusmythe verkopen? |