![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hoe meer vrijetijd de mensen hebben hoe meer zij die dienen te besteden en aldus besteden aan stommiteiten zoals auto-racen.
Het is echt opvallend, en erg te betreuren, dat er zoveel doden op de wegen vallen tijdens deze verlengde weekends. ![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 777 het is erg te betreuren dat je deze Darwin award nominees tracht te beschermen.
Als een idioot niet doorheeft dat te hard, of onder invloed rijden levensgevaarlijk is, dan verdient ie niet beter dan innig en eeuwig kennis te maken met het decor. Ik vind het wel spijtig dat er slachtoffers bijkomen. En dan word het een zwaar te bestraffen misdaad. Als iemand zichzelf te barsten rijdt-mits buiten de regels te gaan-, mij niet gelaten, de ziekenhuiskosten komen zonder RIZIV op zijn boterham. Maar als er slachtoffers zijn, dan komen ook hun kosten, of de kosten van nabestaanden+ de wettelijke straf in hun nek terecht. Pak'em beet 15 tot 50 jaar steenkoolmijn, of alternatief voor permanent mindervalide idioten.
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Schaf meteen ook de zon af. Het valt me op hoe rustig op straat is momenteel. Een hele zomer stoor ik me aan het lawaai van auto's en 's winters wanneer het regent en je verwacht dat mensen de auto nemen ipv de fiets is het buiten muisstil. En 's zomers wanneer de zon schijnt koestert blijkbaar iedereen hem vanachter het glas van de auto. Rare mensen hier hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met dank aan al die veiligheids adviseurs die het zo leuk vinden alles af te wimpelen met een torenhoge boete; ik heb net 175€ te betalen gekregen om eens 74 km/uur te rijden op de ring rond gent waar geen kat te zien was op een zondagmorgen, 4 vaks baan is en 70 km/uur als een sluipgang kan aanvaard worden. Met dank om mij te wijzen op het gevaar van roekeloos rijden. Pummels! Moge uw kinnenbakken eeuwig in het asfalt gedrukt komen te staan.
|
![]() |
![]() |