![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
----------------------- Dit laat me denken aan het verhaal van een eenzame Parijzenaar, die zijn vertrouwde woning niet wou verlaten en was blijven wonen in een van de Parijse banlieues. De mens moest voor zijn inkopen (waaronder du vin en des saucissons, zoals elke Fransman) meer dan een half uur rijden vermits de laatste supermarkt in de buurt wegens té weinig klanten was gesloten. Zij bieden producten uit diverse culturen aan, behalve de producten uit onze eigen cultuur. Net alsof je bij de Carrefour, Spar of zelfs Aldi en Lidl geen frisdranken, waters, etc... kan kopen. Neenee, de winkel m�*g zelfs niks van alcohol verkopen. Dat is géén multicultuur, dat is zuivere islamitische monocultuur. En d�*t is dus wat ons te wachten staat. Wie een wijntje of bier of iets sterkers wil kopen zal dat binnenkort moeten gaan halen in een afgesloten winkeltjen, achter tralies en dan in het geniept terug naar buiten sluipen. Ik vraag me af of ze sigaretten verkopen, want die had Allah nog niet uitgevonden toen Mo rondliep. Toch een leuke verrijking weeral nietwaar?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, het laatste dat we nodig hebben zijn "islamitische winkels", gevolgd door islamscholen enz. Onze eigen winkels bieden toch ook al halalproducten aan, op school mag iedereen blij zijn met halaleten enz. Is dat niet genoeg?
Neen, we moeten naar toestanden zoals je beschreef met km ver rijden om nog een winkel te vinden met alcohol en varkensvlees... Misschien een paar kleine aanslagen in winkels die het lef hebben om die producten te verkopen, om de zaken te bespoedigen? We beledigen hen tenslotte met die producten nog te verkopen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da' ze aanbieden wat ze willen , op voorwaarde ....
da anderen ook mogen aanbieden wat ze willen !!!! En dat men hen dan daarmee ook niet lastigvalt !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een winkel individueel aanbiedt of de koper inidividueel wenst aan te kopen, daar heeft een ander geen zier mee te maken.
Hoe we onze samenleving willen organiseren, dat is een ander paar mouwen. Willen we ghetto's, zo ja, hoe groot (Jodenkwartier ... of gans Schaarbeek) en hoe "gesloten" (durft ge er nog door fietsen als meiske in de zomer met een wapperende korte rok ... om nog niet te spreken van een no go zone voor de flikken)? Willen we een duidelijk seculier openbaar leven ? Willen we plaatsen met een nachtleven ? Verdragen we prostitutiebuurten hier, dancings daar, grote muziekfestivals links en wielerwedstrijden rechts ? ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prima ondernemerschap.
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niet op gelet dat de heer Khalid Thanoon Waleed zichzelf toch behoorlijk tegenspreekt?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 10 mei 2015 om 07:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat me stoort in deze is de ongelooflijke arrogantie van die mannen als ze stellen dat ze producten uit diverse culturen aanbieden, maar dan wel enkel halal en geen alcohol, noch sigaretten noch varkensvlees.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wil je nu? Ondernemers die kiezen toch lekker zelf wat ze al dan niet aanbieden? PS: ik koop nooit wijn, sigaretten of varkensvlees in de Colruyt als "inhemer". Ben ik nu respectloos naar mijn eigen afkomst of zo?
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In welke zin?
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Ze blijven zich toch maar Belg voelen al het hen wat oplevert. Zie maar naar die duizenden "Belgen" die vanavond Erdogan verwelkomen en aanbidden in Hasselt.
Laatst gewijzigd door omaplop : 10 mei 2015 om 19:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uit de toespraak van Erdogan : "Voor de Turken in Europa had Erdogan enkele duidelijke boodschappen meegebracht. Hij wees hen op het belang om de lokale taal te leren en zich aan te passen. Voorts zei hij dat ze hun moedertaal en eigen cultuur niet mogen vergeten."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() verkopen zij halal condooms?
antw: natuurlijk niet, want hun islamitische baargeit moet elke avond verplicht opnieuw zwanger geneukt worden na het gebed tot allah, vijf maal bidden per dag betekent dus vijf maal neuken zonder condoom. slim bekeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jazeker.
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eerst beweren dat de traditionele supermarkten een groot potentieel aan klanten verwaarlozen om dan te stellen dat de klanten bij hen de producten kunnen kopen die ook in de traditionele supermarkten verkrijgbaar zijn.
Niet echt consequent, me dunkt. Vervolgens stellen dat de klanten bij hen kunnen kiezen, wat op zich al niet logisch is met zijn eerder aangehaalde stelling, om vervolgens de verkoop van alcohol en tabak te verbieden. Niet echt een vrije keuze van de klant, hé? Maar goed, een supermarkt van en voor moslims dus. Het is bijgevolg allesbehalve integratiebevorderend.
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Los daarvan hoeft een winkel geen toegevoegde waarde te hebben natuurlijk. Hij moet rendabel zijn voor de eigenaar. En wat de integratiebevordering betreft: de rol voor een supermarkt is natuurlijk miniem. Maar denken dat er enkel één bevolkingsgroep over de drempel stapt van zo'n supermarkt is ook kort door de bocht. Moet ik nu blij zijn hierom? Ja, dat ben ik, net zoals met de komst van een islamitische bakkersketen zoals Zahnoun, die goed ondernemerschap kan laten zien voor een bevolkingsgroep die socio-economisch altijd goede voorbeelden kan gebruiken.
Laatst gewijzigd door lombas : 15 mei 2015 om 06:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat je je iets te hard opboeit. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ongetwijfeld zul je in die supermarkt meerdere diverse exotische producten kunnen aankopen. Niettegenstaande in de ('westerse') supermarkt waar ik zelf regelmatig kom, al evenzeer allerlei producten te koop zijn waarvan ik geen flauw idee heb w�*t het precies is, laat staan hoe je het bereidt. Opschriften zijn namelijk ééntalig Turks. Nochtans is de Turkse gemeenschap in deze streek uiterst minimaal inzake aantal.
Meerdere rayons zijn gevuld met allerlei producten uit alle mogelijke windstreken. Het is dus evenzeer kort door de bocht dat de traditionele supermarkten een groot potentieel aan klanten zouden verwaarlozen. Maar goed, mij niet gelaten. Het enige waar ik bezwaar tegen heb is de religieuze inslag van dergelijke bedrijven. Het is blijkbaar quasi onmogelijk om een bedrijf te starten zonder steeds maar weer naar de islam te verwijzen. Tevens hou ik er niet van dat dergelijke bedrijven zich paternalistisch tegenover mij opstellen. Dus nee, wat betreft het getuigen van "prima ondernemerschap", sta me toe dat ik er mijn twijfels over heb.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 15 mei 2015 om 06:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() De zichzelf serieus nemende Pegidezen zijn al onderweg om Mohamed-cartoons tussen de rekken te gaan verstoppen
|
![]() |
![]() |