![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik vraag me een aantal dingen af.
- wie wordt hier allemaal vaak opgewonden door het lezen van de verschillende posts op deze site? - Spelen jullie ook met jezelf naar aanleiding het lezen van de posts? - Wat lezen jullie het liefst? Ik kan erg opgewonden raken soms van het lezen op deze site. Speel dan ook met mezelf en lees graag over wat mensen het liefst doen. Ben dus benieuwd of ik de enige ben maar dat zal wel niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() ![]()
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Een man voelde zich zeer depressief, wandelde een cafe binnen en bestelde een driedubbele whisky. Terwijl de barman hem bedient probeert hij conversatie aan te knopen, "Dat is een stevige borrel, vriend. Zit je met iets?"
Na zijn drankje snel leeg gedronken te hebben, antwoordde de man, "Ik kwam thuis en vond mijn vrouw in bed aan het neuken met mijn beste vriend." "Wow" riep de barman, terwijl hij een tweede driedubbele whisky uitschonk. "Gee wonder dat je zo depri bent. Hier, deze is van het huis." Terwijl de man zijn tweede driedubbele whisky uitdronk, vroeg de barman hem, "Wat heb je dan gedaan?" "Ik ben recht naar mijn vrouw gestapt," antwoordde de man, "keek haar recht in de ogen en zei dat het gedaan was, dat ze haren boel mocht samenpakken en maken dat ze weg was." "Dat versta ik," zei de barman, "en je vriend?" De man antwoordde, "Ik ben recht naar hem toegestapt, heb hem recht in de ogen gekeken en gezegd : 'STOUTE HOND!'" |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() @ x4 :
speciaal voor jou opgezocht : én hett gaat over politiek, en jij zal hiervan wel beginnen kwijlen ... http://vote2004.fotopages.com/?&page=0 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() ook opgewonden?
|
![]() |
![]() |