![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat het diversity concert was, weet je, of kan je lezen in de link of in de knip en plak hieronder.
Commie Mertens steekt er de loftrompet over. Alles zal koek en ei zijn, met zo'n concert als mijlpaal ... Mijn vraagje is: en hebben veel moslim-meisjes er mogen verbroederen met originele Antwerpse jongens ? (zijvraagje: was er minder criminaliteit in 't stad, tijdens het concert ?) titel: 'Er is hoop: afgelopen zondag zag ik dat de jeugd nooit zal zwijgen over de dingen die er toe doen' link: http://www.knack.be/nieuws/belgie/er...T=186443981278 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-a...teit-a2316269/
Het enige wat volgens sommige aanwezigen ontbrak, was een frisse pint. "We willen dat iedereen zich hier thuisvoelt en daarom besloot de organisatie dat het beter was om geen alcohol te serveren", aldus Jos D'Haese. (Wederzijdse) Diversiteit zou betekenen dat de moslims geen probleem hebben met het feit dat anderen graag een pintje drinken. Plat op de buik voor hun kiesvee. Marx draait zich om in zijn graf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar ik zie het probleem niet als sommige alkoholische dranken vragen !! Er zijn er bij , zeggen ze , wij drinken / willen geen alkohol bv bij zo'n meeting , maar .... op een ander , bv kroeg: "Een pintje voor mij , aub !!" Nou moe .... ?? ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |