![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Uittredend minister van Binnenlandse Zaken Antoine Dusquenne wordt de nieuwe voorzitter van de MR waar hij Daniël Ducarme opvolgt die Brussels minister president wordt. Ducarme volgt De Donnea op die in de kamer zou gaan zetelen en eventueel in de federale regering zou terecht komen.
Voorlopig zal Dusquenne het voorzitterschap en ministerschap combineren tot aan de vorming van de nieuwe regering. Daarna verdwijnt hij uit de federale regering.
![]() |
#2 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Of zal de VLD iets ondernemen tegen de aanstelling van de notoire Vlamingenhater, Ducarme?
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() volgens velen gaat dit een probleem vormen daar ducarme geen woord nederlands kan...en men wordt verwacht te antwoorden in de taal van de interpellant.
Hij zegt dit op te lossen door een cursus nederlands te gaan volgen, en wat in de periode tot hij het kent ? tolkje ernaast ? ze zouden hem beter een examen nederlands laten afleggen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |