![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Vandaag (17/05/2015) - De Zevende Dag
Discussie: Hebben donorkinderen het recht om hun identiteit te kennen? Of (staat er uitraard haaks op) hebben donoren recht op privacy? Vandaag is nog steeds van toepassing, dat donoren recht op privacy hebben. Er zijn donorkinderen, die hun idenditeit willen kennen. Hoe moet dit nu? Enerzijds begrijp ik die kinderen wel. Anderzijds kan ik verstaan waarom bepaalde donoren liever anoniem willen blijven. Mischien is het wel een optie om naar de toekomst (dus niet retroactief) te bepalen, dat als een kind zijn of haar identiteit wenst te kennen, de donor wordt vrijgegeven. Weliswaar, worden mogelijke donoren hiervan eerst op de hoogte gebracht. Wensens zij hun privacy niet op te geven, dan donoren ze gewoon niet. Maar, is er dan geen tekort? En wat zijn daar dan de gevolgen van? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Dubbeldraadje http://forum.politics.be/showthread.php?t=218270
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het moest er eens van komen natuurlijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn mening: Ieder kind zou het recht mogen hebben z'n afkomst te kunnen achterhalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook mijn mening !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
1: met terugwerkende kracht lukt het je niet die donoren terug te vinden, dat moet je accepteren 2: schaf anoniem doneren af en je zult moeten aanvaarden dat je aanbod spermadonoren (die studenten en werklozen) met ca 90-95% zal krimpen en je ontieglijk veel meer ongelukkige kinderlozen vrouwen/koppels zult hebben |
|
![]() |
![]() |