![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Met dank aan El Martino.
WAT IS NOOIT GRAPPIG? Je fotorolletje naar een ontwikkelingsland sturen. In een antiekwinkel vragen of ze nog iets nieuws hebben. Chauffeur zijn op een collectebus. Een verkouden pyromaan die de rest aansteekt. Honing met een bijsmaak. Niet in een pashokje passen. Een heroïnehoertje op naaldhakken. Je klote voelen in een homobar. Voor een dubbeltje geboren worden terwijl we al lang met euro's betalen (idem voor je frank die valt). In een Duitse schoenenwinkel zeggen dat je maat 40-45 hebt. Een dom blondje in een SMART. Een tor die kleine kevertjes lastigvalt, een torpedo noemen. Een student die wiet verbouwt een teelbal noemen. Een blinde die te diep in het glaasje heeft gekeken. Voor een gesloten deur staan op de open-deur-dag van een gesloten inrichting. Een tandarts die een kroon op zijn werk zet. Sprinkhanen plagen. Een allergische student naar zijn uitslag vragen. Een smurf die een blauwtje loopt. Een missionaris die zich geen houding weet te geven. Een wegatlas die je niet kunt vinden. Confetti kopen voor op je snipperdag. Een kapperszaak die permanent gesloten is. Sinaasappelen beroven van hun persvrijheid. Een kapper met een onderscheiding. Een barman die met consumptie praat. Iemand die incontinent is in de zeik zetten. Babi gangbang bestellen bij de chinees. Een kok die roet in het eten gooit. In de kerk een ham-kaas hostie bestellen. Een tandarts vragen of hij nog een gaatje heeft. Op je pc de zoekfunctie niet kunnen vinden. Een nicht die alleen solliciteert voor nevenfuncties. Stiekem 's middags ontbijtkoek eten. Een avondje doorzakken op een kapotte barkruk. Een kannibaal die om de hand van je dochter vraagt. Een terrorist een opblaaspop geven. Een Chinese invalide in een lolstoel. Sex op de TV en er daarna af vallen. Met je brillenkoker teruggaan omdat je bril niet gaar wordt. Een ober die een steakje laat vallen. Een Bob zonder vrienden. Een golfer die aan zijn hole krabt. Een bliksembezoek brengen tijdens een onweersbui. Een padvinder die met een kikker thuiskomt. De cursus lassen voor beginners die is afgelast. Tegen een depressieve postbode zeggen dat hij zichzelf eens een dag moet bezorgen. Een tolk die zijn vak niet verstaat. Een wesp met bijverschijnselen. Een opticien die je sterkte toewenst. Een verstopt toilet dat echt niet te vinden is. Dikke vandalen die ruzie opzoeken. Een vrijgezel een single voor zijn verjaardag geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad niet grappig...
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kweenie... dat is wel grappig hoor... maar dat moet zo bij de eerste mailtjes zijn geweest die ik kreeg in 1998 toen ik voor het eerst internet thuis had. Dus wel oud.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 16 oktober 2008 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet je overigens al dat er een nieuw virus opgedoken is? Het heeft als titel 'A virtual card for you'. Volgens CNN heeft het virus gisteren in New York voor enorme paniek gezorgd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fox News laat weten dat er nu ook een gesofisticeerd virus is dat nog geen enkel anti-virus programma kan vangen. Het zou de naam "I love you" virus krijgen naar de titels van de mails die het stuurt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() komt "I love you" dan in de titel te staan?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We have a winner...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, maar als je die mails dan meteen verwijdert en dan ook meteen verwijdert uit de map verwijderde berichten, loop je toch geen risico?
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Virus-scanner. Die zet zich tussen het internet en je mail applicatie. die scant alles wat binnenkomt en haalt het meteen uit mails die virussen bevatten. Ik gebruik een redelijk veilige mail client maar Outlook bv gebruikt IE.... de mail aanklikken is soms genoeg om het te hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang ik mijn betalingen online doe dan ben ik paranoide... en dat is normaal ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu, sowieso doe ik geen mails open die ik niet verwacht. Of beter: ik open enkel mails die ik verwacht of waarvan ik de afzender ken. En daar is niemand bij die mij in het Engels aanschrijft...
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zou dat naar mij sturen? Ha!
Zo'n mails vertrouw ik sowieso al niet.
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 16 oktober 2008 om 20:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is sterk, heel sterk! Pas na 5 jaren...5 jaren!! komt er een reactie op de posting van de arme 'de knut'.
![]() ![]() ![]()
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik dacht bijna dat knut terug was.
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Wat echt niet grappig is ...
dat 90 % van de vrouwen die ik zie zitten op vrouwen valt. als het zo doorgaat moet ik me nog laten verbouwen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moa, dat is weer zo'n modeverschijnsel. Gaat wel over.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |