![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...n-crisis.dhtml
Als gevolg van de twee zelfdodingen vorige week donderdag, in het gesloten centrum van Merksplas en in de lokalen van Fedasil in Brussel, hebben meer dan 200 mensen zonder papieren vandaag van 11.30 tot 13.30 uur in de Wetstraat gemanifesteerd voor het kabinet van staatssecretaris van Asiel en Migratie Theo Francken. Staatssecretaris voor Asiel en Migratie, Theo Francken (N-VA). © photo news. De coördinatie van de Brusselse sans-papiers wees erop dat Oumar Dansokho, de 25-jarige man die in het militair hospitaal van Neder-over-Heembeek overleed nadat hij zichzelf in brand stak in gebouwen van Fedasil, regelmatig deelnam aan de wekelijkse samenkomsten voor het kabinet van de staatssecretaris. Zijn stoffelijk overschot wordt dinsdag overgebracht naar Guinee. Morgen om 14 uur heeft een religieuze plechtigheid plaats in de Guineese moskee in de Poststraat in Schaarbeek. Het coördinatiecomité wijst er verder op dat de tweede man die voor de dood koos, de 42-jarige Benamar, sinds zestien jaar in België verbleef en geen band meer had met Marokko. Hij verbleef sinds twee maanden in het gesloten centrum van Merksplas en was een hongerstaking begonnen. Bij het naderen van zijn tweede uitwijzingspoging maakte hij een einde aan zijn leven. Lees ook Asielzoeker (25) steekt zichzelf in brand in toiletten Dienst Vreemdelingenzaken Illegale misdadigers niet meer vervroegd vrij, tenzij ze België meteen verlaten 250 mensen zonder papieren eren overleden asielzoekers Vreemdelingentaks levert Francken 7 miljoen extra op Theo Francken Momenteel heeft Francken nog geen enkele humanitaire beslissing genomen, enkel repressieve beslissingen Oscar Flores "Als mensen kiezen voor zelfdoding eerder dan naar hun land terug te keren, duidt dit op een crisis", aldus Samba, de woordvoerder van de organisatie Voix des sans-papiers. Namens de organisaties vraagt hij persoonlijk te worden ontvangen door Theo Francken, staatssecretaris voor Asiel en Migratie. "Momenteel heeft hij (Francken, nvdr.) nog geen enkele humanitaire beslissing genomen, enkel repressieve beslissingen", laakt Oscar Flores, coördinator van CRER (Coordination contre les Rafles, les Expulsions et pour la Régularisation). "regelmatig deelnam aan de wekelijkse samenkomsten voor het kabinet van de staatssecretaris." "Morgen om 14 uur heeft een religieuze plechtigheid plaats in de Guineese moskee in de Poststraat in Schaarbeek. " Is dat waar , hebben we een Guineese moskee ? Waarom ? Mogen die in de andere moskee niet binnen ? Waarom ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() ach het is toch een koud kunstje om bv op de antillen, of in frans guyana, alletwee ook eurzones overzees schengen gebied, om daar dan mooie, grote werkkampen te bouwen of assemblage centra en alle asielzoekers van hele europese schengen zone maar gewoon zonder pardon PERMANENT (MOGEN GEEN ZWARTE POOT ZETTEN OP EU VASTELAND, OOK NIET ALS TOERISTEN 'vol is vol'. )te relayen naar dit derde wereld gebied? daar is het warm, eten is er volop, en ruimte zat,
ja janmaat zegt het zo nu in zijn graf: 'Vol is vol in heel Europa'. "Jazeker zegt profeet Hans Janmaat in zijn graf, ook voor mijn zwarte schaduw die nu wil vluchten uit de Hel is het in Europa dus te vol'. Laatst gewijzigd door dewanand : 13 april 2015 om 01:48. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het in Marokko zo erg gesteld dat een Marokkaan die teruggestuurd wordt liever zelfmoord pleegt dan naar zijn land van herkomst te worden teruggestuurd?
Nochtans onderhouden de Belgische en Marokkaanse koninklijke families vriendschappelijke banden met mekaar.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Twee keer ontweek de man de vraag. Wij weten ook dat die mensen een nieuw leven willen. Maar Europa zal eindigen zoals de moslimlanden als het nog meer overspoeld wordt door moslims dan het al is. "Ongelovigen" zullen echter zéker geen nieuwe kans krijgen in een moslimland de dag dat Europa onleefbaar wordt. Europa is nu al goed onderweg om onleefbaar te worden.
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier blijven toestromen moet stoppen, ook al steken ze zichzelf in brand enz Zelfde zever met al die "bootvluchtelingen" die blijven toestromen. Genoeg is genoeg! Hoorde dat sommigen tot 6000 euro betaalden om zich naar hier te laten smokkelen! Zijn dat"sukkelaars"? Dacht het niet. En dan maar verzuipen met tientallen en honderden tegelijk? En maar verder doen! Dat zijn geen scheepsrampen maar zelfmoordpogingen die gelukt zijn. Daar zijn wij niet voor "verantwoordelijk". Laatst gewijzigd door andev : 21 april 2015 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Alleen de onderdanen niet.
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leren? Wat leren?
Gewoon lezen is voldoende om (letterlijk) het heen-en-weer van te krijgen. Net zoals de torah trouwens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ondertussen zijn er dan reeds 100 of 200 miljoen vluchtelingen naar Europa gekomen. Dan kan je het vergeten hier. Dan kunnen WIJ gaan vluchtten ! Gaan bedelen in Australië of Canada of we daar astemblief binnen mogen ofzo... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit schrik om naar hun fantastische muzelmestkeverland te worden teruggestuurd?
Hopelijk krijgen er dan nog héél veel moslims een "spirituele" crisis. ![]()
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
nou ik heb nu een verzoek ingediend bij de partij van de dieren om een eigen werkgroep te starten met een pro extreem rechtse agenda en ik heb dit 10 mei jl op de ALV in rotterdam, restaurant spirit dus ingediend en geeist om binnen 14 dagen officieel antwoord te krijgen. Als zij dit weigeren dan starten wieroe en ik een legale cyber oorlog tegen partij van de dieren. Een ieder die extreem rechtse ideeen wil zetten op de politieke agenda van reguliere gevestigde partijen moet hieraan meedoen. mail mij dan pb en wij maken een aanvalsplan. zaak is nu de spijkers met koppen te slaan. nu de zaak zuiveren, nu zorgen dat die moslims hier niet de meerderheid zijn over 25 jaar en blanke europeanen dan weg moeten vluchten, de noordzee in dus als lekker gebleekt haaienvoer. Wieroe wil die etnische zuivering nu op vreedzame intelligente wijze en hij heeft toch gelijk als inheemse europese/ hollandse hindoe nazi kat? Wieroe gruwt van het idee dat hij en zijn katten volk over 25 jaar alleen halal kattenvoer moeten eten en besneden worden in de EUSSR. dewa en wieroe |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze leven precies graag tussen de varkens...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja knikken en belasting betalen aan die varkensvleeseters, gruwelijk nietwaar. Ik krijg echt medelijden met die arme moslimmetjes. Ik wens hun een prachtige terugreis naar de dar-El-Islam.
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vraag mij af als ik zou 'vluchten' naar Marokko ik daar hetzelfde zou behandeld worden als de Marokkanen in België? Ik denk het niet. Ik zou daar zo niet van mijnen teut moeten maken want daar steken ze mij in de gevangenis.
|
![]() |
![]() |