Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juni 2015, 19:21   #1
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard Gelukkig heb ik niet lang meer te leven!

Ik ga stilaan naar mijn persioen. Ik ben er blij om, want dit betekent dat ik vermoedelijk (ik hoop het) de pijp uit ben tegen alles hier echt finaal geïslamiseerd is.
Ik verneem zopas dat in Londen de islamitische banken op basis van sharia vrij spel krijgen in het hart van de westerse financiële sector. Islamitisch geld investeert miljarden in Europa, waardoor we meer en meer uit de hand van die financiële macht moeten eten en luisteren.
Ik ga mij deze avond nestelen voor TV. Tegen ik de pijp uit ben zullen meeste van de aangeboden programma's er allemaal uitgefilterd zijn wegens islamitisch kultureel onaanvaardbaar. Vanavond een praatprogramma over de invloed van Shakespare in film en televisie. Ik zal maar kijken nu ik nog de kans heb. Momenteel (donderdag avond even na 20u) is de VRT in TERZAKE weer weer aan het glunderen met een racisme topic. Uiteraard niet voor moslims bedoeld. Het is bedoeld voor mij, om mij klaar te stomen voor de moslim eigenzinnigheid waarvoor ik billen bloot moet.

Laatst gewijzigd door kwantum : 4 juni 2015 om 19:23.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2015, 19:44   #2
Stannis
Burger

Standaard

Stannis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2015, 19:44   #3
eno2
Banneling

Standaard

Slechte tijden voor moslimhaters. Ik ben zelf tegen de Islam, let wel, tegen de religie, niet tegen de moslims, zoals ik ook antiklerikaal ben, maar dan wat sterker. We moeten de gematigde Islam omarmen, niets aan te doen. Het zal hoofdzakelijk een taak voor mijn kinderen en kleinkinderen zijn. Ik hoop wel zo lang mogelijk te leven, de Islam kan het voor mij niet meer verpesten.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2015, 20:38   #4
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=mGUThKBzW_Y
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2015, 21:10   #5
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Slechte tijden voor moslimhaters. Ik ben zelf tegen de Islam, let wel, tegen de religie, niet tegen de moslims, zoals ik ook antiklerikaal ben, maar dan wat sterker. We moeten de gematigde Islam omarmen, niets aan te doen.
Jij behoort tot de generatie die de geschiedenis zal ingaan als de generatie die de Europese beschaving finaal om zeep hielp.
Niets aan te doen.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2015, 21:12   #6
AVV.VVK
Parlementsvoorzitter

AVV.VVK's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Jij behoort tot de generatie die de geschiedenis zal ingaan als de generatie die de Europese beschaving finaal om zeep hielp.
Niets aan te doen.

Waarom misschien?
AVV.VVK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2015, 21:12   #7
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Ik ga stilaan naar mijn persioen. Ik ben er blij om, want dit betekent dat ik vermoedelijk (ik hoop het) de pijp uit ben tegen alles hier echt finaal geïslamiseerd is.
Ik verneem zopas dat in Londen de islamitische banken op basis van sharia vrij spel krijgen in het hart van de westerse financiële sector. Islamitisch geld investeert miljarden in Europa, waardoor we meer en meer uit de hand van die financiële macht moeten eten en luisteren.
Ik ga mij deze avond nestelen voor TV. Tegen ik de pijp uit ben zullen meeste van de aangeboden programma's er allemaal uitgefilterd zijn wegens islamitisch kultureel onaanvaardbaar. Vanavond een praatprogramma over de invloed van Shakespare in film en televisie. Ik zal maar kijken nu ik nog de kans heb. Momenteel (donderdag avond even na 20u) is de VRT in TERZAKE weer weer aan het glunderen met een racisme topic. Uiteraard niet voor moslims bedoeld. Het is bedoeld voor mij, om mij klaar te stomen voor de moslim eigenzinnigheid waarvoor ik billen bloot moet.

Het lijkt wel alsof ze autochtonen helemaal willen ontmoedigen om nog kinderen te maken.
Zo van 'kijk, die hebben hier toch geen toekomst meer.'
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2015, 21:20   #8
AVV.VVK
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Slechte tijden voor moslimhaters. Ik ben zelf tegen de Islam, let wel, tegen de religie, niet tegen de moslims, zoals ik ook antiklerikaal ben, maar dan wat sterker. We moeten de gematigde Islam omarmen, niets aan te doen. Het zal hoofdzakelijk een taak voor mijn kinderen en kleinkinderen zijn. Ik hoop wel zo lang mogelijk te leven, de Islam kan het voor mij niet meer verpesten.
Er is geen reden om tegen de Kerk te zijn.
Denk ik toch...
De ideologie van de Kerk past perfect binnen het democratisch Westers systeem.

De Islam daarentegen is op �*lle gebied gekeerd tegen ons democratisch ideaal.

En een "gematigde Islam" omarmen?
Wat verstaat u onder "gematigde Islam". Zoiets klinkt bij mij even belachelijk in de oren als een gematigd nazisme.
Oud 4 juni 2015, 21:28   #9
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK Bekijk bericht
Denk ik toch...

De Islam daarentegen is op �*lle gebied gekeerd tegen ons democratisch ideaal.

En een "gematigde Islam" omarmen?
Wat verstaat u onder "gematigde Islam". Zoiets klinkt bij mij even belachelijk in de oren als een gematigd nazisme.
De gematigde islam bestaat niet, maar de gematigde moslim bestaat wel.

Kritiek op de islam is goed, maar het gaat de verkeerde kant op als je gaat haten op moslims.
Oud 4 juni 2015, 21:31   #10
AVV.VVK
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
De gematigde islam bestaat niet, maar de gematigde moslim bestaat wel.

Kritiek op de islam is goed, maar het gaat de verkeerde kant op als je gaat haten op moslims.
Tutut
gematigde moslims bestaan OOK niet.

Volgens de Koran kunnen mensen die de Heilige Oorlog niet uitvoeren ONMOGELIJK moslim zijn.
Oud 4 juni 2015, 21:35   #11
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tutut
gematigde moslims bestaan OOK niet.

Volgens de Koran kunnen mensen die de Heilige Oorlog niet uitvoeren ONMOGELIJK moslim zijn.
Gematigde moslims bestaan wel degelijk, dat kun je ervaren door in de realiteit te gaan leven.

Of zie jij al dat moslims massaal de straten op gaan in België om te demonstreren voor het stenigen van vreemdgangers? En zover hoef je niet eens te gaan, kijken naar de kleding van veel moslima,s is al genoeg. Hoeveel moslima,s dragen een niqaab in België? niet zoveel dacht ik zo.

Er zijn ontzettend veel culturele/gematigde-moslims, die het allemaal niet zo serieus nemen.

Laatst gewijzigd door Nietzsche : 4 juni 2015 om 21:36.
Oud 4 juni 2015, 22:32   #12
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Denk ik toch...

.
They almost killed me. I almost killed some of them.

Zwartrokken in de jaren zestig, bah. Onderdrukkers. Mishandelaars. (nog, kijk maar naar de pedofilie schandalen)

De kerk heeft haar verlichting gehad en de scheiding van kerk en staat aanvaard.

Er is ook geen reden om tegen de moslims te zijn die onze basiswaarden respecteren. De Islam als godsdienst is in mijn ogen intrinsiek agressief en kan en mag slechts van een zeer restrictieve vrijheid van godsdienst genieten. En zeker geen sprake van voorkeursbehandelingen.
Oud 4 juni 2015, 22:38   #13
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Gematigde moslims bestaan wel degelijk, dat kun je ervaren door in de realiteit te gaan leven.

Of zie jij al dat moslims massaal de straten op gaan in België om te demonstreren voor het stenigen van vreemdgangers? En zover hoef je niet eens te gaan, kijken naar de kleding van veel moslima,s is al genoeg. Hoeveel moslima,s dragen een niqaab in België? niet zoveel dacht ik zo.

Er zijn ontzettend veel culturele/gematigde-moslims, die het allemaal niet zo serieus nemen.
Welnu, mij interesseert het geen bal om binnen enkele decennia te leven in een moslimstaat, al dan niet met een meerderheid gematigde moslims.
Voor mij is geen plaats in zo'n maatschappij, en daarom ben ik blij dat ik "niet meer lang te leven heb", in die mate dat ik zo'n cultuur nog zou moeten ondergaan. Gematigd of niet.

Laatst gewijzigd door kwantum : 4 juni 2015 om 22:39.
Oud 4 juni 2015, 23:11   #14
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Welnu, mij interesseert het geen bal om binnen enkele decennia te leven in een moslimstaat, al dan niet met een meerderheid gematigde moslims.
Voor mij is geen plaats in zo'n maatschappij, en daarom ben ik blij dat ik "niet meer lang te leven heb", in die mate dat ik zo'n cultuur nog zou moeten ondergaan. Gematigd of niet.
Won't happen. We blijven een democratie met gematigde geïntegreerde moslims die volgens onze basiswaarden leven.
Oud 4 juni 2015, 23:55   #15
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Bs'd

Vraagje voor u: wat is dat dan de gematigde Islam?

Bestaat er dan ook zo'n gematigd Christendom?

Niets aan te doen? Waar een wil is, is een weg.
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2015, 23:59   #16
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Wil dat zeggen dat het geen kwaad kan om veel CO2 uit te stoten?
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2015, 00:01   #17
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Won't happen. We blijven een democratie met gematigde geïntegreerde moslims die volgens onze basiswaarden leven.
Die volgens onze basisvoorwaarden leven?

U bedoelt dat we onze basisvoorwaarden beetje bij beetje aan het aanpassen zijn om deze sukkelaars meer en meer hun culturele identiteit in mijn neus te boren? Laten zij in hun land mijn identiteit door hun neus boren?
Oud 5 juni 2015, 00:03   #18
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Die volgens onze basisvoorwaarden leven?

U bedoelt dat we onze basisvoorwaarden beetje bij beetje aan het aanpassen zijn om deze sukkelaars meer en meer hun culturele identiteit in mijn neus te boren? Laten zij in hun land mijn identiteit door hun neus boren?
Jij weet blijkbaar niet wat basiswaarden zijn.

Wat ze in hun land doen is voor ons geen directe bedreiging.
Oud 5 juni 2015, 00:05   #19
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Bs'd

Vraagje voor u: wat is dat dan de gematigde Islam?

Bestaat er dan ook zo'n gematigd Christendom?

Niets aan te doen? Waar een wil is, is een weg.
Non-jihad
vreedzaam
geïntegreerd
volgen onze basiswaarden.
Oud 5 juni 2015, 00:06   #20
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stannis Bekijk bericht
Hij heeft gelijk dat hij lacht met de panikeurs.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be