![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's een goeie, ze zijn geschokt. Iedereen weet al lang dat de Hamas een bende terroristen is alla Hezbollah met dezelfde Iraanse Tulbans als broodheren. De gruwel van Hamas hoeft niet onder te doen voor die van Hezbollah, Al Quada of ISIS, en hun praktijken tegen vijanden, politieke tegenstanders, homoseksuelen en vrouwen zijn precies dezelfde als die van ongeveer alle extremistische moslimlanden en dito organisaties in de regio.
Bron : Amnesty geschokt door oorlogsmisdaden van Hamas |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() raar toch dat ze er nu pas achterkomen. Hoeveel centjes hadden ze al gedoneerd?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Plan B is de diepgaande achtergrondgedachte: ze elkander lekker laten den duivel aandoen tot de gezamelijke dood. Amen.
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil al wat zeggen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet plan I (van Insecticide) maar van start gaan. Ik ben pacifist.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Witte huilbeta's be like: "schuld van Israël!" "Dood aan de zionisten!" "Lang leve Palestina!"
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Wat een klucht.
Valt het in niets bij de onbestrafte oorlogsmisdaden van de internationaal erkende terreurstaat Israël. Laatst gewijzigd door Guinevere : 27 mei 2015 om 09:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() 2
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het straffe is dat Hamas ook nog eens democratisch verkozen is. De meerderheid van de Palestijnse bevolking steunt dus oorlogsmisdadigers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Staatssecretaris
|
![]() Prachtige redenering. Op dezelfde wijze kunnen we concluderen dat gans het westen oorlogsmisdadigers steunt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Je bedoelt bijvoorbeeld België die bezig is met een genocide tegen het Irakese volk of die hulp biedt aan de Gazanen en de bezetters van Judea en Samaria? #notinmyname #stopterrorismNOW
Laatst gewijzigd door Drukazz : 27 mei 2015 om 13:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Burger
|
![]() Het is al 8 jaar geleden dat Hamas democratisch verkozen werd, sindsdien heeft de Palestijnse bevolking geen mogelijkheid tot democratische verkiezingen gekregen. Dit geldt ook voor de Palestijnse Autoriteit. Meesten stemden op Hamas omwille van hun inzet voor de gewone bevolking die leed onder de corruptie van Fatah. Ondertussen is er heel wat veranderd, Hamas zet zich niet meer in voor de bevolking. Beide partijen zijn klootzakken in het conflict en de gewone man lijdt eronder.
|
![]() |
![]() |