Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 mei 2015, 20:32   #1
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter

Patrick M.'s schermafbeelding

Standaard Bij verdienen in de horeca.

De regering wilt dat diegene die gaan bij verdienen in de horeca dit kunnen doen tot 500€ per maand niet belast. Ik ga na mijn uren bij verdienen bij een begrafenisondernemer en zou dit ook wel willen. Op elke euro die ik bijverdien betaal ik belasting.
Als het in de horeca mag dan moet je dit toelaten in elk bijberoep wat het ook is.Waarom alleen in de horeca? Pure discriminatie.
Ja maar het heeft te maken met de witte kassa's hoor ik dan roepen, moeten ze dan zwarte kassa's hebben in de horeca?
Ofwel voor elk bijberoep ofwel voor geen enkel.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2015, 20:38   #2
tandem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
De regering wilt dat diegene die gaan bij verdienen in de horeca dit kunnen doen tot 500€ per maand niet belast. Ik ga na mijn uren bij verdienen bij een begrafenisondernemer en zou dit ook wel willen. Op elke euro die ik bijverdien betaal ik belasting. Als het in de horeca mag dan moet je dit toelaten in elk bijberoep wat het ook is.Waarom alleen in de horeca? Pure discriminatie. Ja maar het heeft te maken met de witte kassa's hoor ik dan roepen, moeten ze dan zwarte kassa's hebben in de horeca?Ofwel voor elk bijberoep ofwel voor geen enkel.
Dit topic lijkt me dubbel te lopen met 'Onbelast legaal zwartwerk, de nieuwe trend' maar ik kan me vergissen.
tandem is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be