![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hey mensen!!
Graag wil ik iets onder jullie aandacht brengen, en wel het volgende. Het onder de aandacht brengen is goed gelukt geloof ik... sorry .. maar ik pas mn brichtje ieetts aan... als nog God's Zegen!! Tineke Url: http://www.noudan.nl/tineke_forum/ En die blijft wmb staan, anders lijkt het alsof je een gans forum voor de gek houdt. Laatst gewijzigd door kantineke : 8 oktober 2004 om 09:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Ik blijf lekker hier. Trouwens.... [size=7]God bestaat niet[/size] [size=7] ![]() Laatst gewijzigd door Zeno! : 7 oktober 2004 om 18:13. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() ik weet (door de wonderen die ik heb mogen mee maken) dat God bestaat... ik geloof in Hem, en ben blij dat ik Hem heb mogen leren kennen. maar mag ik je vragen.. je gelooft niet... waarvoor in de vrede ben je hier op aarde... om 80 jaar.. als je geluk hebt een paar jaar langer... lol te hebben? en daarna? stopt het dan?? ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Ieder moet maar geloven wat hij wil. Ik hang daar niet gelijk een waardeoordeel aan vast. Het enige wat me de kriebels doet krijgen zijn levensvragen en sociale kwesties waar dan bij staat: "en vooral, wat vindt God hiervan?"
Dan ben ik eerder geneigd te denken: het zal voor God wel allemaal OK zijn, anders zou het niet bestaan. Maar goed, blijkbaar is God er om "geinterpreteerd" te worden, behalve als er mensen zijn die dat dan ook doen ![]()
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() ... hehe God is er cker niet om geinterpreteerd te worden
![]() ![]() en .. een klein dingetje uit mijn leven.... genezen van een knie die niets meer deed... genezen van anorexia... een vriend van mij zou binnen 3 maand overlijden aan kanker.. na gebed een week later was alles WEG en zo kan ik echt nog een heel lang eind verder gaan... maar goed om terug te komen op dan is er niets... lekker is dat .. ik leef voor niets.. vet cowl ik heb geen nut.. ben waardeloos en had net zo goed niet kunnen bestaan ben toch blij dat ik net zulke grote en zelfs grotere dingen als Jezus mag gaan doen en dat ik WEL nut heb ![]() ![]() Laatst gewijzigd door kantineke : 8 oktober 2004 om 12:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
In ieder geval neem ik voor mezelf het zekere voor het onzekere en ik ga me geen 80 jaar bezig houden met de voorbereiding op iets wat er misschien helemaal niet is. Lijkt me persoonlijk nogal onzinnig. Als er wel iets is leg ik het wel uit ![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
hehe wat als God wel bestaat hé .. (nou laat ik even terwege dat ik et cker weet en er niet eens aan kan twijfelen) maar goed.. jij gaat vandaag morgen of later dood.. komt voor Zijn troon.. en dan ![]() en als Hij niet bestaat .. nou jah .. hahaha ik heb echt een onwijs gaaf leven gehad.. MET God ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
[size=1] ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door nou nou : 7 oktober 2004 om 18:35. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als dat u gelukkig maakt, doe dat dan maar. Stop echter met al die pogingen om te overtuigen. 90% van de oorlogen op deze wereld gebruiken dat geloof als schaamlapje om de massa te bedotten.
Het is trouwens niet aan de atheist om te bewijzen dat God niet bestaat. Het is aan de gelovige om te bewijzen dat God bestaat. En neen, dat kan je niet door een waarom vraag te stellen.
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() 1 woord : evolutie ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Vreemdeling
|
![]() cowl... dat hoef ik ook niet door een waarom te vraag te stellen
![]() en neej .. ik ga jullie niet overtuigen van iets.. (kan ik niet eens.. echt niet) maar goed.. heb je wel eens van de bijbel gehoord? dat boek die het meest verkocht is over de wereld? heb je wel een een vis in de bergen zien zwemmen? neej ik ook niet.. en toch zijn daar fossielen gevonden van vissen... (ark van noach) trouwens.. je handtekening... heb je meer geloof voor nodig dan dat ik heb :S |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
er was niets BOEEEEM er was iets en et leuke is dat iets leefde en ontwikkelde zich tot iets wat nu mens heet (al zijn we alle evolutie vormen kwijt geraakt en alle tussen dingetjes ook) whoei.. ben blij dat ik nie van een aap afstam ![]() Laatst gewijzigd door kantineke : 8 oktober 2004 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
maar God is ook rechtvaardig... die jonge man die naast Hem hing aan het kruis, die kwam op de laatste snik er achter dat Jezus Heer IS... en God toonde Zijn liefde maar andersom kan ook.. een ieder die zijn leven niet aan God geeft.. gaat verloren en geloof me.. je hebt op die manier geen fijne toekomst :S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ahja... excuseer mij... in welke leeftijdscategorie mogen wij u klasseren?
![]() |
![]() |
#20 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
God wel ![]() Citaat:
Citaat:
zoveel geloof heb ik dus echt niet |
|||
![]() |
![]() |