![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een wat was de reden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen mijn vader overleed
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier is reden in overvloed om te huilen, maar ik lees niet zo veel van jullie posts meer.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen God stopte met praten tegen mij.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat wil je horen, zoon.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Woensdag in de cinema bij Labyrinth des Zweigens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Toen ik 6 maand geleden te horen kreeg dat mijn moeder terminaal ziek is, ze is bij mij thuis en ik verzorg haar (was, plas en ligwonden verzorgen ).
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel sterkte.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen mijn vader overleed.
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Toen ik mijn demente grootvader ging bezoeken in het ziekenhuis en ik zag dat ze hem hadden 'gefixeerd' aan zijn bed omdat hij onrustig werd van zijn medicatie. Die ooit zo fiere en belezen man die me bang en verward aanstaarde...
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Skobelev : 5 mei 2015 om 05:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is wel een treurige draad precies.
Al die mensen die treurig zijn omdat hun vader overleden is, bij mij zou dat voor enorme opluchting zorgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Voor mij (en vooral mijn moeder) was het ook een enorme opluchting toen mijn vader 15 jaar geleden overleden was, dat was geen vader maar een dronken tiran die mijn moeder op het laatst al haar tanden heeft uitgeslagen in een berg van schulden gestoken en een hoerenloper pur sang. Ik heb letterlijk en figuurlijk op zijn graf gespuugt!
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen mijn vriendin vorig jaar haar vader verloor.
Man stierf 4 maanden nadat longkanker was ontdekt, had nooit gerookt. Laatst gewijzigd door dalibor : 5 mei 2015 om 13:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle respect voor u en goede moed!
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heb ik ook meegemaakt met mijn vader hoewel die niet dement was. Maar hij lag op sterven en vocht met alle macht tegen de dood, hij eiste dat ik hem zou helpen maar ik kon niet. Ze hadden hem vastgemaakt met zo'n spanlaken.
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooraleer je zoiets voor hebt , dit gebeurt niet zomaar !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik huilde voor het laatst - sindsdien heb ik geen tranen meer- toen mijn vader in mijn armen stierf.
|
![]() |
![]() |