![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
... de compleet naast de kwestie posts.
Een hele week lang; enkel posts die echt nergens (maar deze keer dan ook écht nergens) op slagen. Kortom; meedoen met de overgrote meerderheid der mensheid. Geen paniek; 't is maar voor een week. Laat hier even weten of je meedoet. Ik alvast (na lang aandringen) wel.
|
|
|
#2 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Mijn bureaustoel is kapot.
|
|
|
#3 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
O, kan je de alien draad bezoeken deze week?
|
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dit is een beeld van een man die ergens op lijkt te gaan slagen. Maar het is een beeld. Je mag wachten tot het heelal vergaat, die zal nergens op slagen. Nooit van zijn leven slaat die op iets. Trouwens, als je me niet gelooft, aangezien hij in deze draad staat is dat hét bewijs dat hij nergens op slaat.
![]()
|
|
|
#5 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#6 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik snap er geen kloten van ![]()
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nou weet ik het niet meer !!!!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|