![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Extreem-rechts slaat handen in elkaar in Duitsland
(Belga) BERLIJN/LEIPZIG (BELGA/AG) = De extreem-rechtse partijen NPD en DVU gaan bij de parlementsverkiezingen van 2006 in Duitsland met een gemeenschappelijke lijst opkomen, zo hebben de voorzitters van de twee formaties in de Duitse pers bevestigd. De Nationale Democratische Partij NDP en de Duitse Volksunie DVU wisten onlangs bij deelstaatverkiezingen het parlement binnen te raken in Saksen en Brandenburg. "Wij zijn het eens geworden, met een gezamenlijke lijst op te komen" bij de verkiezingen voor de Bundestag in 2006, zei NPD-voorzitter Udo Voigt tegenover het magazine Der Spiegel. Deze week wil hij met zijn collega Gerhard Frey van de DVU uitmaken welke naam de lijst gaat opkomen. (lvk) 8) http://www.dvu.de/ ![]() Laatst gewijzigd door De Zuiveraar : 10 oktober 2004 om 12:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() olalalalallaaaaah...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Er zijn heus wel meerdere deelfora hier, waar dit thuishoort.
Politiek: Internationaal bijvoorbeeld. Verder wil ik je ook verzoeken om de mededeling bovenaan elk forum ivm c/p nogmaals door te nemen, dan zul je, net als ikzelf, kunnen vaststellen dat deze openingspost hier niet aan voldoet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Binnen de 10 jaar halen ze 50%
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
![]() |
![]() |